quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef NBT het volgende:
Zat ik net een heel lang topic te typen, en neem er even pauze van om nog wat dingen te doen voor mijn werk...
Kom ik terug op dat tabblad... is al mijn tekst weg! En ik was al bijna klaar!
Klacht: Tekst weg
Klacht2: Ik ga echt niet opnieuw beginnen!
Vandaag zit het dus overduidelijk tegen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Penisbaard het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Misschien was het wel een ode aan jouquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig maar. Niemand zit op de "mening" van een vrouw te wachten.
Dat was het ook niet. Ik wou gewoon mijn verhaal dumpen. Maar daar heb ik nu geen behoefte meer aan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:38 schreef Rectum het volgende:
Gelukkig maar. Niemand zit op de "mening" van een vrouw te wachten.
Dat is nu niet belangrijk meer!quote:
Eigenlijk zou mijn gebruikersnaam NBP moeten zijn, maar ik had een typ fout gemaakt bij het aanmaken..quote:
Niet Bereden Politie zul je bedoelen. Ohne Pferden, dus.quote:
Dat kan ook! Ik heb een hekel aan die beesten!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet Bereden Politie zul je bedoelen. Ohne Pferden, dus.
Het zijn edele dieren, met een achterlijk lang hoofd en rare dunne beentjes bij dat dikke lijf. Maar genoeg daarover, terug naar de orde van de dag: waar ging dat topic over dat je aan het typen was?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Dat kan ook! Ik heb een hekel aan die beesten!
Dat is dus niet meer van toepassing!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zijn edele dieren, met een achterlijk lang hoofd en rare dunne beentjes bij dat dikke lijf. Maar genoeg daarover, terug naar de orde van de dag: waar ging dat topic over dat je aan het typen was?
Dus nu laat je ons zitten met al die nieuwsgierigheid? Begin er dan niet over!quote:
Ik zei er toch bij dat ik niet opnieuw ga beginnen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus nu laat je ons zitten met al die nieuwsgierigheid? Begin er dan niet over!
Voor de volgende keer zal ik het meenemen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef Pharkus het volgende:
Voortaan dus eerst nadenken of een topic wel zin heeft voordat je je tijd en moeite verspild is zeker weer te veel gevraagd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |