Dan bellen ze een collega of zelfs het consulaat ofzo als ik in het buitenland ben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Again die functie op de telefoon kan uit
Hopen dat die Nazi's winnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, foeballuh. Negers tegen Duitsland.
Collega bellen is prima als die jou met rust laat. Consulaat is wat minderquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan bellen ze een collega of zelfs het consulaat ofzo als ik in het buitenland ben.
Die collega zegt dan gewoon "it's for you".quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Collega bellen is prima als die jou met rust laat. Consulaat is wat minder
Gewoon zeggen ah ik ben er ff niet, i'm not available . #fmlquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Of "voor jou" Afhankelijk of hij al dan niet nederlands spreekt he.
Als het aan mij ligt zo min mogelijk J.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, reeds 3 negerts met een gele kaart. Kijken hoeveel er over blijven straks!.
Weet ik tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zo min mogelijk J.
Ja wat gaan die daar doen ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet ik toch. Had je al meegekregen dat Halsema en Pechtold bij de informateur moesten komen?
.
Ik heb gewoon een geile secretaresse nodig die dat regelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon zeggen ah ik ben er ff niet, i'm not available . #fml
Ziekenhuis met de vrouw en dan werken ofzo.quote:
Best tof spul dat HP Bladesystem. Alleen jammer dat wij weer 3 weken aan training in 4 dagen proberen te proppen enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Ziekenhuis met de vrouw en dan werken ofzo.
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De linkse revolutie inplannen denk ik!
Ik denk dat ze niet met de GBL hebben gesproken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
De zwarte spelen in het wit en de ariërs in het zwart. Hier is iemand met een zwartgallig gevoel voor humor aan de slag geweest bij de fifa.
En negersubsidie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?
Ja en wedden dat die linkse honden met minder dan 75 zetels gewoon wél een meerderheid hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een smerig kabinet over links met pvda , groenlinks ,d66 en de sp?
Hmmmm ja ik moet in september ofzo , cursus leidinggeven .quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Best tof spul dat HP Bladesystem. Alleen jammer dat wij weer 3 weken aan training in 4 dagen proberen te proppen enzo.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een geile secretaresse nodig die dat regelt.
"Leiding geven naar Noord-Koreaans model."quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmm ja ik moet in september ofzo , cursus leidinggeven .
Ik gok dat het iets is als NU LUISTEREN GVD TeringLeiertje.
Morgen heb je ziggo met Comedy Central Famliy, elke avond NOL van half 9 tot half 10quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
Godver nog 2 dagen Digitenne maar ik ben in staat het nu nog in de kliko te flikkeren. 't Is dat ik dan morgen het foeballuh mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |