Niet eens een badeendje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gevuld met water en badschuim. Niet met iets anders geks.
Jesters.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
Vrouw!
Onder bepaalde omstandigheden uiteraard, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat BS van jesters houdt?
Heden feest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach heden, niet zo wankelmoedig, m.
Het is niet echt een feest, JK. Het is gewoon een geheel en al vrije middag voor mijzelve.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is het een feest met hapjes en malle hoedjes?
"Even tot rust komen, lekker met een Libelle en een kopje thee in de zon. Even de boel de boel."quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:31 schreef mvdlubbe het volgende:
"Lekker een moment voor jezelluf, weetje!"
Munttheequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Even tot rust komen, lekker met een Libelle en een kopje thee in de zon. Even de boel de boel."
Ja ja ik smeer alles goed in!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Smeer je je jesters wel goed in? Het is zonnekracht 7 ofzo!
Idd, pics didn't happen!quote:
Ruik je nu nog meer naar lieve bloemetjes?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:22 schreef Chowi het volgende:
Nou, het erin liggen, met name. En het warme water erin.
Want, ik weet niet of je het wel eens uitgeprobeerd hebt, JK, maar in een bad liggen zonder water is toch een heel stuk minder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |