Ik zeg dood aan ibenny.quote:
Ben je afgevallen swets ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou kom maar met die beelden!
Ik geef alvast 1 swets vor dit topic
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook. En elke keer weer denk ik: Vind ik dit wel lekker?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Vind er wel een gek smaakie aanzitten J. Aan die magnum.
Ja ingevallen bekkie he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je afgevallen swets ?
#swetsopdefiets.
Zijn er al punten ?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
Die ariers en negers zijn lekker aan het heen en weer tikken.
Benieuwd hoe de spaghettislurpers tegen onzere klompendragertjes spelen maandag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:
Die ariers en negers zijn lekker aan het heen en weer tikken.
Ja man ik zou wat minder #swetsopdefiets doen.quote:
waarschijnlijk morgen weer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja man ik zou wat minder #swetsopdefiets doen.
Das een kilo of 40 geleden denk ik?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]. De laatste keer dat ik je zag was je ehm, kleiner. Soort van.
Het weer zit in iedergeval wel mee.quote:
Nou je kunt iig zien dat ET goed voor je zorgt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das een kilo of 40 geleden denk ik?
Ja zn zwembroek lenen had je waarschijnlijk alleen genoeg stof voor je snikkel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had eigenlijk dat spaanse pisventje achter me een paar pestklappen moeten geven. Beetje door m'n kodak momentje lopen.
Sta je daar met je poten in de Middellandse zee een beetje tof te doen heb je zo'n Juan Carlos in je shot.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had eigenlijk dat spaanse pisventje achter me een paar pestklappen moeten geven. Beetje door m'n kodak momentje lopen.
Die is zijn zakcentje in schelpvorm bij elkaar aan het zoeken man. "Drie schelpen en een scherp stuk steen voor een bak rijst." #ikzouhetdoenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Was het maar de middellandse zee. Gewoon Atlantische Oceaan. Ongeveer 4 uur later had ik weer gevoel in mijn tenen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sta je daar met je poten in de Middellandse zee een beetje tof te doen heb je zo'n Juan Carlos in je shot.
Verkeerd gegoktquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was het maar de middellandse zee. Gewoon Atlantische Oceaan. Ongeveer 4 uur later had ik weer gevoel in mijn tenen.
Ik hoop het ! ik hoorde vanavond in het nieuws de woorden opnieuw verkiezingen doen vallen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, en de Grote Peroxidiaanse Leider gaat dat behouden voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |