Nou, dan wordt alles "gemaakt" en dat zijn meestal wel de energie-rovende zakenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maar in de eerste weekjes/maandjes valt het toch altijd nog wel mee qua 'niks kunnen doen en veel slapen'
Dacht ik dan
Nee, mooiquote:
Hoewel ik laatst wel in de auto zat en (dacht ikquote:
Die jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
RUN TO THE HILLLLLLLLLLLLLS
RUN FOR YOUR LIIIIIIIFFEEEEEEE
oh ja die heb ik ook weleens gehoord. Niet onaardig nee, maar niet m'n dingquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh wacht, ik zie dus op youtube dat ie al sinds 2009 daarop staat, dus hij is heul niet nieuw
Maar ik hoorde m voor het eerst volgens mij gister en ik vond hem
En ik vind haar jurkje mooi, die wil ik
Maar jij bent dan ook meer van de herrie hequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh ja die heb ik ook weleens gehoord. Niet onaardig nee, maar niet m'n ding
Goeie ballad of popnummers kan ik ook wel waarderen hoor. Dit is gewoon prima radioliedje voor in de auto ofzo. Maar ik zou het zelf niet snel draaienquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook meer van de herrie he
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh dat is wel veel beter wanneer het topic sluit komt er waarschuwing in het postvakje.
quote:DEN HAAG - CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen wil serieus kijken naar de mogelijkheden om deel te nemen aan de regering.
Voorafgaand aan het gesprek met informateur Uri Rosenthal liet hij doorschemeren minder afhoudend te zijn over een mogelijke coalitie tussen VVD, PVV en CDA.
Rosenthal ontvangt woensdag ook VVD-leider Mark Rutte en PvdA-leider Job Cohen. De laatste heeft meermalen aangegeven niets te zien in een middenkabinet van VVD, PvdA en CDA. Dinsdag strandde de pogingen om tot een paars-pluskabinet te komen, bestaande uit VVD, PvdA, D66 en GroenLinks.
Vorige week staakte Rosenthal de gesprekken over een kabinet met VVD, PVV en CDA omdat Verhagen de boot afhield. Woensdag was zijn toon anders en zei hij dat hij serieus wil kijken naar de inhoudelijke verschillen tussen de partijen. ,,Het is een hele ingewikkelde situatie, met een versnipperd politiek landschap en grote economische problemen. Het is nu tijd om meer rust in het formatieproces te brengen en meer naar de inhoud te kijken.'' (NOVUM)
Ik plaag je maar hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goeie ballad of popnummers kan ik ook wel waarderen hoor. Dit is gewoon prima radioliedje voor in de auto ofzo. Maar ik zou het zelf niet snel draaien
Dit dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan wordt alles "gemaakt" en dat zijn meestal wel de energie-rovende zaken
Als het kindje "af" is dan hoeft het in principe alleen nog maar te groeien, vanaf de 13e week gaat het dan vaak beter met moeie moeders
Lieffie, ik denk nu dat je het te zwaar opvat hoor, de opmerking van Ll!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar verder word ik er een beetje moe van dat er gevraagd wordt hoe het met me gaat en als ik dan de waarheid vertel, ik commentaar krijg. Dit is niet de eerste keer.
Ik zou willen dat ik zoals mijn collega er door heen zweefde maar helaas zit mijn lichaam anders in elkaar.
Maar ik voel me al beroerd (en vast ook hormonaal) genoeg zonder me hier ook nog eens te moeten verdedigen over hoe ik me voel.
Dus Ll doe me een lol en hou je een beetje in please.
/einde rant
Is prima.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Last van de hormoontjes? Ik vraag me gewoon hardop iets algemeens af omdat ik me er totaal geen ervaring mee heb. Tombola legt het uit en ben ik er toch ook direct klaar mee?
Ik zie me sowieso jou nergens persoonlijk aanvallen.
Als je alleen oeh's en aah's wil van gelijkgestemden en nooit eens een keer iemand die het ff niet snapt of door gebrek aan kennis een verkeerde aanname doet zou ik me als ik jou was tot dit plekje beperken
Of het nou gaat om een burn out of een zwangerschap. Als je je niet goed voelt ben je een aansteller bij Ll. Daar heb ik geen zin in. Dus ik blijf wel uit de buurt hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieffie, ik denk nu dat je het te zwaar opvat hoor, de opmerking van Ll!
Hij weet nog niet zo veel van zwangere vrouwen (niet zo heel gek toch), en hij gaf volgens mij niet echt commentaar, maar het was meer een vraag denk ik
Daaromquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is prima.
Zal ik doen.
Want je bent verder zo'n schatje idd
Nou kom op!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Of het nou gaat om een burn out of een zwangerschap. Als je je niet goed voelt ben je een aansteller bij Ll. Daar heb ik geen zin in. Dus ik blijf wel uit de buurt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |