En overoveroverovergrootouders!!!11!!!quote:
Schuif maar door die fles,kan er nog wel bijquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef RudyCarell het volgende:
Die hunebedden begrijp ik geen reet meer van... Zijn toch gewoon grote stenen begraafplaatsen? En qua alcohol is er maar 1 drank en dat is whisky...
Dus wie er trek heeft? Heb nog een lekker 15 jaar oude Single Malt staan...
[ afbeelding ]
Lijkt me goed plan liefquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En overoveroverovergrootouders!!!11!!!
De rest wat ze gaan eten zal binnenkort in het nieuws verschijnen![]()
We gaan ons best doen he schat?
Ik ben normaal erg in voor droge humor... Maar het is nog te vroeg op me werk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:02 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
En overoveroverovergrootouders!!!11!!!
De rest wat ze gaan eten zal binnenkort in het nieuws verschijnen![]()
We gaan ons best doen he schat?
Stuur er wel ene op je af,...vergeet hem geen stukje brood te geven!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik ben normaal erg in voor droge humor... Maar het is nog te vroeg op me werk.
Enigszins een link leggen met hunebedden en leven slaat nu als een lul op een drumstel... En dan heb je nog kutgeluid....
Kom later wel terug...
Hunebed fokkerij KEIgoedquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Oeh, ja daar moeten we ook over brainstormen. Maar mag natuurlijk niet al teveel opvallen he![]()
![]()
![]()
![]()
Geef ze bruinbrood worden ze nog bozerquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Stuur er wel ene op je af,...vergeet hem geen stukje brood te geven!
Zal je zien hoe snel je wakker bent
Mét mayonaise en bruine suiker,...rennuuuhquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Geef ze bruinbrood worden ze nog bozer.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja! Of steengoed,...iets in die zin,....
En vergeet de chocolademelk nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:11 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Mét mayonaise en bruine suiker,...rennuuuh
We kunnen ons ook vermommen als sokkenstopperverkopers,...dan zijn we helemaal onherkenbaarquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Of gewoon Bakkerij Flashbag en serokwaldeluxe valt het helemaal niet op
Of we verkleden onze hunebedden gewoon als honden en gaan we net doen of we honden verkopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
We kunnen ons ook vermommen als sokkenstopperverkopers,...dan zijn we helemaal onherkenbaar
Wel de enige éche he! Anders heb je kans dat ze bewusteloos raken en 21 uur later overlijden. En dat kunnen we niet gebruiken met een net startende zaakquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
En vergeet de chocolademelk nietHarder rennnuuuh
Ja! De een z'n dood is de ander z'n brood! (of hoe ging ie ookalweer)quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:15 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Of we verkleden onze hunebedden gewoon als honden en gaan we net doen of we honden verkopenGeven ze geld aan ons en dan HAP zijn hun dood hebben wij geld en onze hunebed weer terug
Ik genees ze zo weer. Ben hunebedden arts als beroep.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:15 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Wel de enige éche he! Anders heb je kans dat ze bewusteloos raken en 21 uur later overlijden. En dat kunnen we niet gebruiken met een net startende zaak
Dat dus. Hunebedden for life.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja! De een z'n dood is de ander z'n brood! (of hoe ging ie ookalweer)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |