Nieuw is die 499??quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:16 schreef wes. het volgende:
als het toestel netjes is valt de vraagprijs nog wel mee hoor.
Toestel is van november 2009, 7 maanden oud dus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef Ronhui het volgende:
Hoe oud is ie? want dit is een redelijk hoog bedrag voor een 2e hands Iphone.. zie ze voor de helft voorbij komen..
en dan bied jij 100 euro?quote:
Duurder zelfs. Simlock vrije Iphone 3GS 16 GB is 700 euroquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:16 schreef DTD het volgende:
[..]
en dan bied jij 100 euro?![]()
En laat maar een link zien waar ie nieuw voor 499,- te koop is, dan verlaag ik mijn prijs. Want nieuwprijs ligt toch rond 600,-
ik doe zelf altijd een link bij als ik iets beweer: http://tweakers.net/price(...)ne-3gs-16gb-wit.html
Waarom heb ik een abbo nodig.....ik heb immers al een Hi met eindeloos online, als ik mijn simmetje hier in kan stouwen en hij doet het prima dan kan ik prima telefoneren en internetten. Hij moet dan wel simlockvrij zijn gemaakt door T-mobile, maar iedereen met een T-mobile sim kan dit toestel zo gebruiken dus de redenering dat ik een abbo zou moeten hebben slaat echt kant nog wal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef henkzijlstra het volgende:
met abbo kost dit toestal maar 180 euro. abbo heb je toch nodig...
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductPostpaidDetails&ProductId=6331&WT.mc_id=sc1_00104&WT.mc_id=ga_5290049894&WT.srch=1&gk=iphone%203gs%20kopen
ik biedt je dus 125 euro tops
Sorry hoor maar je hebt geen abbo nodig voor dit toestel, wat nou als je al een abo hebt en gewoon een ander toestel wilt hebben??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef henkzijlstra het volgende:
met abbo kost dit toestal maar 180 euro. abbo heb je toch nodig...
ik biedt je dus 125 euro tops
aap goed lezen. tmobile is zo eerlijk te berekenen wat je uiteindelijk voor je phone betaald en dat is 180 euro. je betaald dus alleen een abonnement. en dat heb je sowieso nodig anders heb je niks aan een iphone (internet)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:47 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Waarom heb ik een abbo nodig.....ik heb immers al een Hi met eindeloos online, als ik mijn simmetje hier in kan stouwen en hij doet het prima dan kan ik prima telefoneren en internetten. Hij moet dan wel simlockvrij zijn gemaakt door T-mobile, maar iedereen met een T-mobile sim kan dit toestel zo gebruiken dus de redenering dat ik een abbo zou moeten hebben slaat echt kant nog wal.
Plus dat je nog een verkeerde vergelijking maakt qua toestel want TS heeft een 16GB en niet een 32GB
En ja met een abbo is ELK toestel veel goedkoper maar goed dan ga je maar naar de winkel vind ik en sluit je een 35 ¤ per maand abbo af en krijg je dit:
24 x 35¤ = 840 euro + 180 voor je toestel = 1020¤ Tadaa 400 euro voor deze is niet zo duur als je het zo gaat vergelijken.
waar bel je nu dan mee met je abbo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je hebt geen abbo nodig voor dit toestel, wat nou als je al een abo hebt en gewoon een ander toestel wilt hebben??
Een bod van 125 is echt een slap-in-the-face
ja slimpo en een abo (één b) zonder telefoon kost maandelijks veel minder dan een mét telefoon. De kosten voor de telefoon zijn verdisconteerd in het maandbedrag en je krijgt hem vaak pas voor 180 bij een overeenkomst van 24 maanden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aap goed lezen. tmobile is zo eerlijk te berekenen wat je uiteindelijk voor je phone betaald en dat is 180 euro. je betaald dus alleen een abonnement. en dat heb je sowieso nodig anders heb je niks aan een iphone (internet)
plus dan heb je nog garantie e.d. als deze phone het na 1 dag begeeft ben je je centen kwijt!
Bullshit over wat Tmobile berekent, die 35 euro abbo prijs daar zit echt wel een gedeelte in verrekend van wat een iPhone los nieuw kost hoor. En ik heb een abbo met internet dus waarom zou ik een in verhouding zelfs veel te duur tmobile abbo erbij willen hebben.....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:00 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
aap goed lezen. tmobile is zo eerlijk te berekenen wat je uiteindelijk voor je phone betaald en dat is 180 euro. je betaald dus alleen een abonnement. en dat heb je sowieso nodig anders heb je niks aan een iphone (internet)
plus dan heb je nog garantie e.d. als deze phone het na 1 dag begeeft ben je je centen kwijt!
ik weet dat je indirect voor de phone betaald bij een abbo maar ik denk dat dat minder is dan 500 euro. je betaald dus maximaal evenveel + je hebt garantie. vandaar dat ik niet bijna 500 euro ga betalen van een iphone van bijna een jaar oud.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Bullshit over wat Tmobile berekent, die 35 euro abbo prijs daar zit echt wel een gedeelte in verrekend van wat een iPhone los nieuw kost hoor. En ik heb een abbo met internet dus waarom zou ik een in verhouding zelfs veel te duur tmobile abbo erbij willen hebben.....
Over de garantie heb je gelijk maar dat heb je met elk 2de hands product wat je koopt
Wat doe je hier dan behalve de verkoop van de TS te verzieken?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef henkzijlstra het volgende:
[..]
ik weet dat je indirect voor de phone betaald bij een abbo maar ik denk dat dat minder is dan 500 euro. je betaald dus maximaal evenveel + je hebt garantie. vandaar dat ik niet bijna 500 euro ga betalen van een iphone van bijna een jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |