Al mijmerend de verf lekker lobbig opzetten en zien hoe het tot een dikke laag ineen vloeit. Verven kun je zo ongeveer tot kunst verheffen. Net niet zo dik dat het gaat lopen, wel zo dik dat je jezelf erin kunt spiegelen. Volgens mij zijn de binnenkozijnen aardig gelukt en is het vakwerk gewordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
For real, ik zou daar echt wel zin in hebben nu
Er gaat niets boven mindless kwasten als je van gekkigheid niets meer doen wilt.![]()
Heb je hoog- of zijdeglans op je kozijnen gesmeerd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al mijmerend de verf lekker lobbig opzetten en zien hoe het tot een dikke laag ineen vloeit. Verven kun je zo ongeveer tot kunst verheffen. Net niet zo dik dat het gaat lopen, wel zo dik dat je jezelf erin kunt spiegelen. Volgens mij zijn de binnenkozijnen aardig gelukt en is het vakwerk geworden
De voldoening als het resultaat naar wens isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Al mijmerend de verf lekker lobbig opzetten en zien hoe het tot een dikke laag ineen vloeit. Verven kun je zo ongeveer tot kunst verheffen. Net niet zo dik dat het gaat lopen, wel zo dik dat je jezelf erin kunt spiegelen. Volgens mij zijn de binnenkozijnen aardig gelukt en is het vakwerk geworden
Het klinkt bijna romantischquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kozijnen hoogglans, de deuren worden zijdeglans. En op één van de deuren of een stuk muur komt een gedicht van Slauerhoff had ik bedacht. Maar dat is een beste paintklusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je hoog- of zijdeglans op je kozijnen gesmeerd?
quote:Zeekoorts
Ik moet weer op zee gaan, een goed schip en in 't verschiet
Een ster om op aan te sturen, anders verlang ik niet.
Het rukken van 't wiel, 't gekraak van het hout, het zeil er tegen,
Als de dag aanbreekt over grauwe zee, door een mist van regen.
Want de roep van de rollende branding, brekende op de kust,
Dreunt diep in het land in mijn oren en laat mij nergens rust.
't Is stil hier, 'k verlang een stormdag, met witte jagende wolken
En hoogopspattend schuim en meeuwen om kronklende kolken.
Ik ben een gedoemde zwerver, waar moet ik anders heen ?
Maar gelaten door de wind gaan, weg uit de stad van steen.
Geen vrouw, geen haard verwacht mij. Ik blijf ook liever zonder.
'k Heb genoeg aan een pijp op wacht, en een glas in 't vooronder.
Is het ookquote:
quote:ro·man·tisch bn, bw; -er, meest - 1 volgens de geest van, betrekking hebbend op de romantiek (1) 2 dichterlijk dromend en geen rekening houdend met de werkelijkheid
Misschien kan Ian je helpenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kozijnen hoogglans, de deuren worden zijdeglans. En op één van de deuren of een stuk muur komt een gedicht van Slauerhoff had ik bedacht. Maar dat is een beste paintklus
Onderstaand kreeg ik ooit van Willem Jozef
[..]
Verven, goed verven is echt een kunst. En het kan altijd nog net iets beter, hoe goed je het ook doet.quote:
Nice! Enige manier om dat mooi te doen is denk ik machinaal uitsnijden in een mal en dan spuiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kozijnen hoogglans, de deuren worden zijdeglans. En op één van de deuren of een stuk muur komt een gedicht van Slauerhoff had ik bedacht. Maar dat is een beste paintklus
Onderstaand kreeg ik ooit van Willem Jozef
[..]
Ik ben dr niet voor in de wieg gelegd geloof ik....voor de muren en kozijnen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verven, goed verven is echt een kunst. En het kan altijd nog net iets beter, hoe goed je het ook doet.
Je bent nog erger dan Donaldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verven, goed verven is echt een kunst. En het kan altijd nog net iets beter, hoe goed je het ook doet.
Duh, onderschat mijn paint skills niet hè. Ooit schilderde ik alle belettering op het Withbread zeiljacht "Equity & Law", de oude Philips Innovator.quote:
Wel eerst opzetten met een sjabloon, tekenen, daarna met de hand inkleurenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nice! Enige manier om dat mooi te doen is denk ik machinaal uitsnijden in een mal en dan spuiten.
Of wilde je het helemaal met de hand doen?![]()
Dan baal je als je net niet uitkomt met twee letters![]()
Ik mag nooit verven en ik kan het ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben dr niet voor in de wieg gelegd geloof ik....voor de muren en kozijnen dan
Twas een garpjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Duh, onderschat mijn paint skills niet hè. Ooit schilderde ik alle belettering op het Withbread zeiljacht "Equity & Law", de oude Philips Innovator.
Maar dat kan natuurlijk ook en is bovendien veel bevredigender.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel eerst opzetten met een sjabloon, tekenen, daarna met de hand inkleuren
Als ik het op de deur doe dan zou dat kunnen. Maar ik had eigenlijk een stuk muur in gedachten en daar zit scan met een werkje (glasvezel) op geplakt en dat is gesausd. Als ik dat ga spuiten ben ik bang dat het er onderdoor loopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Serieus, Teun, ik kan je zo een vector bestand geven met die hele tekst in een mooi schrijffont, enige wat je dan hoeft te doen is het mailen naar een bedrijf dat mallen produceert en een spuitbus kopen.![]()
Nu heb ik daar geen ervaring mee, maar ik kan me goed voorstellen dat als er aan de lopende band mallen voor stickers etc machinaal gesneden kunnen worden, dat ook op dikker materiaal kan en dat echt geen honderden euro's hoeft te kosten.
Ik kan het ook voor je uittypen en inlijstenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik het op de deur doe dan zou dat kunnen. Maar ik had eigenlijk een stuk muur in gedachten en daar zit scan met een werkje (glasvezel) op geplakt en dat is gesausd. Als ik dat ga spuiten ben ik bang dat het er onderdoor loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |