En een roze hartjequote:
Awww wat lievquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
En een roze hartjeOmdat ze me lief vindt
En omdat ze hier zaterdag samen met haar kleine zusje anderhalf uur lang vreselijk gek gedaan heeft
Pic orquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, kereltje is weer thuis. Gelukkig hebben ze hem wel gewoon kunnen knippen en zo, hij hoeft vrijdag alleen nog gewassen, gedroogd en dan de pieken bijwerken die nog tevoorschijn komen. Valt weer mee dus! Ik zei nog dat ik dat anders best zelf wilde doen, maar ze wilde hem niet zo mee geven..
Haha Chili met mozzarellaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Wij eten chili con carne, omdat Ross dat zo lekker zomers vindt(ik niet, maar vooruit dan maar) En met mozarella, want dat leek hem lekker. Hij verandert in mij qua idiote keukenexperimenten
Van huis uit werd nooit de term 'borrelen' gebruikt en ik krijg dan ook spontaan visioenen van het per se moeten drinken van een Jenever oid. Het betekent toch gewoon dat jullie op visite gaan en koffie + daarna evt wijn, bier, sterke drank nuttigen? Visite klinkt ook wel wat volksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
En hier schaft de pot gewoon tartaartjes en een lekkere salade. Vanavond even borrelen bij vrienden en hen kennende is het een aangeklede borrel
Ik wilde dat dus niet, maar hij zei dat hij in bed had bedacht (na gisteren een warm kaiserbroodje met mozarella, tomaat en verse basilicum te hebben gehad) dat chili met mozarella lekker leek en ik mocht zijn droom niet kapot makenquote:
Weet je ook waarom ze er weg willen? (gebouwd op gifberg? oude begraafplaats?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ongelovelijk hoeveel je terug kan vinden. Door de concept Koop Akte kan ik nu helemaal terug halen hoe het huis is opgebouwd, wanneer en hoe lang ze er in gewoond hebben voordat ze het te koop zette (na pakweg 3/4 jaar al te koop gezet).
Google heerst.
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze er weg willen? (gebouwd op gifberg? oude begraafplaats?)
Kijkt nog een beetje zielig op foto 1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hier onze Kale Koos![]()
poseren is moeilijk als je zo druk bent zoals Sam na een trimbeurt..
[ afbeelding ]
Maar je krijgt er wel een lekker koekje voor die je dan rustig op kan eten op het kussen..
[ afbeelding ]
Dat zijn de beterequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderop).
Bijzonderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderop).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |