abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83152401
Hoi!

Een van mijn katten heeft een paar weken geleden een oogontsteking gehad aan 1 oogje waar hij 4 keer per dag zalf voor heeft gekregen, dit een week lang. De ontsteking was toen helemaal weg.
Echter gister zag ik dat zijn oogje weer rood was en hij hield hem steeds een beetje dicht. Dus hop vandaag naar de dierenarts geweest en daar bleek dat hij beide oogjes rood heeft en dat hij hooikoorts heeft. Een kat met hooikoorts!? Ja dus! Ik heb nog nooit van deze combinatie gehoord en op internet is er bar weinig informatie over te vinden dus vroeg ik mij af of er misschien mensen hier zijn die ervaring hebben met katten met hookoorts.

Graag hoor ik jullie ervaringen!
pi_83152438
Wat zei de dierenarts?
pi_83152611
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef Frishe het volgende:
Wat zei de dierenarts?
Dat zeg ik toch? Dat hij hooikoorts heeft en tweemaaldaags druppels moet. Dat was de vraag ook niet. Ik ben gewoon benieuwd naar ervaring van anderen met katten met hooikoorts.
pi_83154401
Pff lijkt me kut. Gelukkig heb ik geen kat met hooikoorts. Ik heb trouwens helemaal geen kat
pi_83171693
Mijn kat heeft bronchitus volgens de da en dat zou mogelijk, eventueel, misschien kunnen komen vanwege een pollenallergie.
pi_83227906
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef retorbrapi het volgende:
Pff lijkt me kut. Gelukkig heb ik geen kat met hooikoorts. Ik heb trouwens helemaal geen kat
* Lotjuh giecheld
sorry flauw, maar werkt op mn lachspieren

Ik had dus ook nog nooit van een kat gehoord met hooikoorts.... (zie topic van Sorella )
Ben benieuwd of er meer mensen zijn die een kat hebben die daar last van heeft!

Ik heb er 5 nu en in de loop van de jaren nog een heel aantal katten gehad, nooit 1 met hooikoorts... (ik heb t zelf wel, maar das ander verhaal )
  donderdag 24 juni 2010 @ 01:23:12 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_83227944
Zouden er ook katten zijn die allergisch zijn voor kattenharen?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')