Shit, gemist.quote:
Zeg dat wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Shit, gemist.
Dat was wel even een moment zondag.
Ik dacht toen ik het voor de eerste keer hoorde "What the fuck is dit?"quote:
Inderdaad, dit is echtquote:
Kwartje moet hier nog vallen, maar verwacht niet dat 'ie bij de Vengaboys zal vallenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik dacht toen ik het voor de eerste keer hoorde "What the fuck is dit?"
Ik vind 'm best leuk nu.
quote:
Greatest Hits deze week uitgekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben even niet aan het luisteren, maar is er verteld waarom het in de MT5 staat?
GOEDEMIDDAG!!!quote:
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
De nummer 1 is een springplaat !
Ik gok op:We No Speak Americano
here we go !
Meen je niet? Oeh, dan wens ik je sterkte want deze ga je nog vaak horenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.
Ik heb hem nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.
Wacht even tot de MH is geweest adviseer ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het dan toch nog maar proberen naar een paar dagen 3FM rust?
Spotify staat al openquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even tot de MH is geweest adviseer ik.
Jij wilt gewoon een lijstje van mij zien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn jullie Spotify usernames?
Ben wel benieuwd naar jullie lijstjes
Ik krijg de melding dat je Spotify Social niet ingeschakeld hebt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een lijstje van mij zien?
Zoals deze: http://open.spotify.com/u(...)7Lki39owSwySKV7imd53 ?
Cee77 maar ik moet nog steeds wat lijstjes maken, heb er nog maar 1 volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat je Spotify Social niet ingeschakeld hebt...
quote:
Laatst heb ik er een aan m'n neef gegeven, heb nu nog één ongebruikte liggen. En volgens Maricha zijn die nieuwe iets anders, dus daar heb ik altijd plek voor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Weer een sleutelhanger. Haha heb je daar nog ruimte voor???
Zeer goede request! Holiday - Vampire Weekend. TOP!
Recurring dream? Da's een heule beste!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jammer toch niet. Maar deze is ook leuk. Sersjee, als je dit leest: u zult blij zijn te horen dat ik zojuist een fonkelnieuwe oude greatest hits cd van Crowded House heb besteld via internet.
Zal wel komen doordat er kort daarvoor een korte jingle is gedraaid. Dat vereist wat ombouwen, ga ik binnenkort eens naar kijken denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Stormae - Alors on Danse staat 2x in recent gedraaid..
Voor als je hem zat bent:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Stormae - Alors on Danse staat 2x in recent gedraaid..
Gewoon roeljewelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Oh leuk, nog meer troep om overheen te kotsen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor als je hem zat bent:
Nieuwe plaat![]()
Die ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Recurring dream? Da's een heule beste!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst heb ik er een aan m'n neef gegeven, heb nu nog één ongebruikte liggen. En volgens Maricha zijn die nieuwe iets anders, dus daar heb ik altijd plek voor!
Zo, en nu duik ik weer m'n balkon op, even voorkomen dat m'n prosecco warm wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
Bulletproof![]()
Overigens, ik zie dat er veel aan Spotify zijn hierzo. Zijn er andere manieren dan geld dokken om van die schamele 20 uur per maand af te komen? Want dat is bij mij ook wel binnen 2 dagen op
Hoe vet is dat zeg. Damn!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef CindieY het volgende:
Jaahaaa, De Staat!
Hmm, over die invites heb ik wel eens wat gelezen in die topics hier op FOK!, maar die schijnen nogal zeldzaam te zijn. Ik vind het een té relaxt programma eigenlijk, maar weet nog niet of ik er 5 eurie per maand voor over heb, vind het namelijk vooral ideaal om albumpjes te luisteren en dan te beslissen of ik em wel of niet wil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.
20 uur per maand, maar zonder de limiet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.
Even kijken:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even een vraagje, wat vind jij wél leuk aan 3FM?
Ik zeg dus dat Free hetzelfde is als Open, maar Free heeft geen tijdslimiet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20 uur per maand, maar zonder de limiet?![]()
Ik heb ook de Open, en is voldoende voor me.
Kom lang niet aan de 20uur, en om de week staat ie weer op 20..
Ah okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zeg dus dat Free hetzelfde is als Open, maar Free heeft geen tijdslimiet.
Helaas!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Iemand toevallig nog een invite liggen?
Dan ben ik bij deze ook op zoek naar een invitequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
Of seks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef Captain_Slow het volgende:
Het gaat dus over flirten, daar hebben ze het dus iedere keer over als ze geen fatsoenlijk onderwerp hebben
Wat is uw account, met evt leuke playlistjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze ook op zoek naar een invite
Zo ver snap ik Spotify nog helemaal nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is uw account, met evt leuke playlistjes?
NetTransport, de laatste freeware versie (nieuwere versies zijn alleen tegen betaling te verkrijgen).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef Pino112 het volgende:
@Sirolf: Welk programma gebruik jij om de stream van 3FM te recorden?
Nope, ik heb een halfjaartje terug via een proxy een UK-account aangemaakt, toen je daar nog gewoon zonder invite kon aanmelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke
laatste tijd wel vaker op 3fm geweest hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Slipknot - Psychosocial !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat ' ie hard !!!!!!!! Slipknot op 3FM. Hoe vet is dat !!!![]()
.
Ook goedemorgen..
[ afbeelding ]
Toch dan maar wat vaker naar 3FM luisterenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laatste tijd wel vaker op 3fm geweest hoorpersoonlijk zijn de coupletten neit echt aan mij besteed, maar dat refrein
Juist dat geschreeuw vind ik een domperquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch dan maar wat vaker naar 3FM luisteren. Lyrics heb ik er niet eens uit kunnen halen. Wat een geschreeuw man, ge-wel-dig!
.
1.87 alst goed is?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
NetTransport, de laatste freeware versie (nieuwere versies zijn alleen tegen betaling te verkrijgen).
[..]
zeker! en ze zijn niet eens begonnen met de single daarnaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef Timo20 het volgende:
Blood Red Shoes![]()
![]()
![]()
![]()
wordt veel te weinig gedraaid, deze track
Vanwege de dood van de bassist zeker? Die plaat komt al uit 2008.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
laatste tijd wel vaker op 3fm geweest hoorpersoonlijk zijn de coupletten neit echt aan mij besteed, maar dat refrein
Volgens mij wel ja. Ik heb daarin vooral de schedule-optie hevig in gebruik, om per uur op te nemen (met wat kunstgrepen ivm die anti-hotlink van de NPO).quote:
yup, word er ook steeeeds bijgezegdquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanwege de dood van de bassist zeker? Die plaat komt al uit 2008.
Let wel even op als je het asx bestand inlaad dat hij vijf streams gelijk opneemt, omdat in het asx bestand vijf links staan.quote:
ik gebruik ook VLC om op te nemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Ik heb daarin vooral de schedule-optie hevig in gebruik, om per uur op te nemen (met wat kunstgrepen ivm die anti-hotlink van de NPO).
Dat wou ik net vragen, waarom 5 dingen:quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Let wel even op als je het asx bestand inlaad dat hij vijf streams gelijk opneemt, omdat in het asx bestand vijf links staan.
Nou, dan zal het voorlopig wel weer over zijn met het draaien van Slipknot, want z'n doodsoorzaak is nu bekend en is het geen nieuws meer. Ach ja.quote:
dank je, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:13 schreef CindieY het volgende:
I bet that you look good on the dance floor
Fijn, ik houd er wel van als mensen er goed uitzien op de dansvloerquote:
buiten de dansvloer daarintegenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijn, ik houd er wel van als mensen er goed uitzien op de dansvloer
stond al een tijdje op de luisterpaal hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:22 schreef Timo20 het volgende:
Ja mensen, het is zover: het nieuwe Chemical Brothers staat op Spotify![]()
![]()
![]()
het zijn de lasers die et em doenquote:
Daar kijk ik nooitquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
stond al een tijdje op de luisterpaal hoor
Ja, dat is gebruikelijk. Ik hernoem ze naar .WMV, aangezien dat volgens mij het eigenlijke bestandsformaat is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wou ik net vragen, waarom 5 dingen:
[ afbeelding ]
En hij slaat ze op als een naamloze extensie, hernoemen naar MP4 en dan doen ze het bij mij.
Hoort dat zo?
3 x dat nr in 1 leven is al wat veelquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:56 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/11282
3x That Man is ook wel veel in 1.5uur he
Whehehehe ik zie zo voor me dat dr nu overal brave mannen op kantoren zitten die dat stiekem ook doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef Sersjee het volgende:
* Sersjee doet z'n haar met een gitaar en gaat vol in meebrul-modus
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is de megahit?![]()
![]()
Dan kun je ook het geluid van een schijtende lama in Dalet stoppen.
Burtolfquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik hoorde gisteren Stenders lyrisch enthousiast over dat nieuwe gekweel van die overrated Bertolf, dus ik houd m'n hart vast voor de volgende week...
Miss Montreal. Zegt genoeg, lijkt me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef CindieY het volgende:
Wat is dan in vredesnaam de MH deze week? Ik zie iedereen hier klagen, maar ik luister schijnbaar niet aandachtig genoeg naar de radio om te ontdekken wat de MH is
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die Alain Clark niet voorgoed op tour gaan, en vervolgens nooit meer terugkomen?
De nieuwe plaat van die domme kut van een M-m-m-m-miss M-m-m-m-m-ontrealquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef CindieY het volgende:
Wat is dan in vredesnaam de MH deze week? Ik zie iedereen hier klagen, maar ik luister schijnbaar niet aandachtig genoeg naar de radio om te ontdekken wat de MH is
Maar dan het liefst niet in NL hequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die Alain Clark niet voorgoed op tour gaan, en vervolgens nooit meer terugkomen?
Noord oost Siberie lijkt me wel iets voor hemquote:
Noord-Koreaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Noord oost Siberie lijkt me wel iets voor hem
Nee die mensen hebben t al niet zo best daar.quote:
quote:WOENSDAG!!!! Ga je voor de zomer, de lente of trek je een midzomernacht beter? HAK die week doormidden op jouw manier!
Scooter - Endless summer
RMB - Spring
Charlie Lownoise & Mental Theo - Stars
Spring. Al-tijd Spring.quote:
Ziggo en 'goed gaan'. Whehehe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:00 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk nu wel een bevestigingsbrief gehad bij ziggo. Laat 1 juli maar komen. Nu zou het echt goed moeten gaan!
Je doelt hiermee op Coldplay?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef JDude het volgende:
Jostiband er achteraan. Tuurlijk!
qftquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Summer is Magic![]()
Deze plaat is zo tof
10.000 louder!.
Het ligt niet aan de track, maar aan de manier waarop deze wordt gedraaid. Om dat op te lossen zal ik binnenkort eens op zoek gaan naar een oplossing (ik pak nu de NEXT als er een korte jingle voor zit, maar soms komt 'ie dan alsnog als NOW terug, met een andere begintijd, waarop ik de matching doe).quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:49 schreef Captain_Slow het volgende:
Er is nu nog een nummer dat met de 2 of meer keer in de gedraaid op 3FM lijst van 3FMFan trend meedoet
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de track, maar aan de manier waarop deze wordt gedraaid. Om dat op te lossen zal ik binnenkort eens op zoek gaan naar een oplossing (ik pak nu de NEXT als er een korte jingle voor zit, maar soms komt 'ie dan alsnog als NOW terug, met een andere begintijd, waarop ik de matching doe).
Kan, maar het probleem is dan dat hij mogelijk op de verkeerde plek komt te staan, en dat wil ik ook niet. Daarnaast wil ik de mogelijkheid openhouden dat een plaat 2x achter elkaar wordt gedraaid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?
Ook met Lena moet ik een paar one-nightstands doen om eroverheen te komen, net als met Nikki.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:44 schreef alors het volgende:
Zit Sander nog steeds die domme Lena te promoten?![]()
Plaat Coen dus!
En als giel nou de hele ochtend Toppertje draait?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Kun je dan niet als voorwaarde aangeven dat het nummer dat hij toe voegt aan recent gedraaid niet binnen x minuten nog een keer mag voorkomen in de lijst?
One-night stands met Nikki... zijn daar foto's en video's van?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ook met Lena moet ik een paar one-nightstands doen om eroverheen te komen, net als met Nikki.
Nou, dat belooft wat...
De kans dat er een nummer is dat niet goed voorkomt en dan ook twee keer achter elkaar gedraaid wordt lijkt me vrij klein. Zou je dan niet ergens de lengte van dat nummer kunnen ophalen, dat naar beneden afronden en dat als x gebruiken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan, maar het probleem is dan dat hij mogelijk op de verkeerde plek komt te staan, en dat wil ik ook niet. Daarnaast wil ik de mogelijkheid openhouden dat een plaat 2x achter elkaar wordt gedraaid.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt met haar management...quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
One-night stands met Nikki... zijn daar foto's en video's van?
Ja, da's te ingewikkeld.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De kans dat er een nummer is dat niet goed voorkomt en dan ook twee keer achter elkaar gedraaid wordt lijkt me vrij klein. Zou je dan niet ergens de lengte van dat nummer kunnen ophalen, dat naar beneden afronden en dat als x gebruiken?
Of wordt dat te ingewikkeld?
Michiel had het er vanmiddag op Twitter nog met de webmaster van Q-music over dat de stagiair daar Pearl Jam - Jeremy helemaal niet kende...quote:
Wat wil je met een stagiair die vrijwel alleen meer 'kneiters' van de laatste twee jaar beluistert?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel had het er vanmiddag op Twitter nog met de webmaster van Q-music over dat de stagiair daar Pearl Jam - Jeremy helemaal niet kende...
Ik nu welquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen enkele [CODE]-tag gezien hier hoor...
Wat is er te melden dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Mensen ik zei 'tijd om los te gaan', niet 'tijd om te gaan'...
Wat een rust hier opeens...
Dan heb ik wel wat te melden:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond het opeens zo rustig.
De webcam zal wel kapot zijn qua bediening ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan heb ik wel wat te melden:
BREKEND NIEUWS!!!
De punt van mijn potlood is net overleden tijdens het maken van wiskunde!![]()
Oh en de VSR stream doet het gewoon terwijl de webcame kaput is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |