Een soort dildoquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Waxxer het volgende:
Nou, Stroekie, je zal er vast een onuitzisbare indruk hebben achtergelaten.
Maar goedemiddagallemaal.
Mijn huis wordt geschilderd. Ze zouden morgen komen, nou, oke, dat kan, dan ben ik vrij, maar ja, vanmorgen werd ik dus wakker door geschuur en apparaten en gepraat en gerochel.Maar dan ook echt vanmórgen. Terwijl ik tot gisteravond láát moest werken.
dat dus of waren het leuke schilders waar je wel een vrije dag tegen aan wou kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dan is je vrije dag iig vrij van gerochel, gepraat en geschuur
Ik heb meer dingen te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Dan is je vrije dag iig vrij van gerochel, gepraat en geschuur
Brandaris rokende boeren van de Bible Belt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat dus of waren het leuke schilders waar je wel een vrije dag tegen aan wou kijken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb meer dingen te doen.Waarschijnlijk gaan ze morgen schilderen en dan moeten de ramen en deuren open kunnen om het werk goed te kunnen doen.
Wel typisch he, dat als je een woning húúrt is het van, dan en dan komen we zorg dat dit en dat gebeurt, en zo is het en nou is het klaar, punt, en als je koopt dan overlég je even en kijk je een aantal keren op de kleurenkaart en kies je iets uit.
Maar enfin.
Enfin.
Ze gaan er bij deze buurt wel érg makkelijk van uit dat er toch alleen maar types wonen die niet helemaal meelopen met de maatschappij en dus geen fulltime baan hebben.
Of andere dingen te doen. Cryptisch: "Ik ging net zo lekker".
das minderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Brandaris rokende boeren van de Bible Belt.
Stof je steen eens afquote:
http://www.vuvuzela.fm/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kantoor is iets verder weg van het PSV stadion dan het balkon van G_E
Zet de tv aan en je hoort zequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn kantoor is iets verder weg van het PSV stadion dan het balkon van G_E
ben je mijn tirade van vorige week maandag vergeten ?quote:
en en en en?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Deceit het volgende:
halloooow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |