Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij mag vast in Eindhoven niet met dat merk van de conculega gezien worden
300 piek voor een stofzuigerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg een nieuwe stofzuiger van Ang3l
Schat wat vind je van deze/
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelCatalogEntry?storeId=10281&catEntryId=126615&categoryId=14864&manufacturerId=&pos=2&display=online
Je stemt voor de vulling van de tweede kamer, niet voor het kabinet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vulture heeft je aangestokenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Deceit het volgende:
Ben aan het werk maar heb dus koorts gekregen.. zat er al aan te komen vanaf zaterdag al..
blegh.. hoop niet dat ik zieker wordt..
veel lerenquote:Heb 5 juli trouwens mijn theorie examen rijbewijs
Ik ga geen 300 eur neerleggen voor een stofzuiger die 1x in de 2 weken de kast uitkomtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we zouden toch maandag...![]()
naar de mediamarkt![]()
en zo![]()
deze heeft een zuigvermogen van 2200 watt
wil je daar op letten als je een nieuwe uitzoekt zonder mij dan?
Lijkt TMM welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Er zit een meneer tegenover me bijna met z'n telefoon in z'n oog te smsen, vraag me af of hij het wel goed kan zien
Preciesquote:
al had ik genoeg geld zou ik nog geen 300 uitgeven aan een stofzuigerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga geen 300 eur neerleggen voor een stofzuiger die 1x in de 2 weken de kast uitkomt
Denk je dat het geld me op de rug groeit of zo?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je nou wel dat zonnehoeden hip zijn
lijkt op hiwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
zie je nou wel dat zonnehoeden hip zijn
NetSphere en hijs idd weggepest of was een kloonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe heette dat ventje van die zonnehoed hier ook al weer en waar is die gebleven, hebben jullie hem weg gepest?
die komt alleen af en toe langs volgens mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:08 schreef Deceit het volgende:
En Beach is ook verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |