neh niet de aftersigaretje, dan ga ik echt geen foto's staan te maken, maar zelf te paffenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het 't after-sigaretje?
Maar je foto was gequote.
Legerbroekje, roze boxer, beetje arro houding zo van fok niet met mij man, kek-YouTube-filmpje op de achtergrond... Dát moet 'm zijn!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het 't after-sigaretje?
Maar je foto was gequote.
Legerbroekje, roze boxer, beetje arro houding zo van fok niet met mij man, kek-YouTube-filmpje op de achtergrond... Dát moet 'm zijn!
was jij iets te vroeg en was hij nog niet klaar met omkleden dan of loopt ie er altijd zo bijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh niet de aftersigaretje, dan ga ik echt geen foto's staan te maken, maar zelf te paffen
ik stond nog in me onderbroekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
was jij iets te vroeg en was hij nog niet klaar met omkleden dan of loopt ie er altijd zo bij
alle 4 niks mis meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Deceit het volgende:
Legerbroek: was de eerste broek die ie in de handen had..
roze boxer: alleen die bovenste rand is roze
arro houding: helemaal niet, hij steekt een peuk op!
youtube filmpje: die ik had aangezet
Maar wat héb je dan eigenlijk?quote:
Ehm, ja ik kan met grote zekerheid zeggen even goed als de vorige keer. Die ligt al drie jaar in een koffertje te rusten, laten we het zo maar noemen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai Tha_Erik!
Hoe gaat het eigenlijk, ik moet er opeens aan denken, met je klarinet?
Griepquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat héb je dan eigenlijk?
Komt je man je nog, al is het een uurtje, verzorgen?
Het duurt maar even!
sorry ik ben passifistquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Stroekie in se legerbroekie.
Dat klikt vast wah.
Schei maar uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt nog twee dagen om beter te worden. TV! Tik tak tik tak!
ga je die wel meenemen naar utrecht ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ja ik kan met grote zekerheid zeggen even goed als de vorige keer. Die ligt al drie jaar in een koffertje te rusten, laten we het zo maar noemen.
Over wie gaat het?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:40 schreef Deceit het volgende:
Legerbroek: was de eerste broek die ie in de handen had..
roze boxer: alleen die bovenste rand is roze
arro houding: helemaal niet, hij steekt een peuk op!
youtube filmpje: die ik had aangezet
want dan is de grote(kleine) brabant homo meet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt nog twee dagen om beter te worden. TV! Tik tak tik tak!
We hoeven niet te weten dat je met passie iemand fistquote:
Over twee dagen dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
want dan is de grote(kleine) brabant homo meet?
Ja, alleen voor leuke mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik had toch al geen zin, blijf wel thuis.quote:
Nee geen meetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nou moequote:
Oh daarom wordt ik nooit uitgenodigtquote:
Of omdat je in deze korte zin al twee spelfouten gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh daarom wordt ik nooit uitgenodigt
Echt!?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh. Nou, ik had toch al geen zin, blijf wel thuis.
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
komt er na vrijdag eindelijk een foto van vulture ?
Waarschuw 'm nou niet. Ik wilde het sneaky doen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
Hij is toch nog ziek....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef creno het volgende:
Meester Erik kijkt het dictee na.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of omdat je in deze korte zin al twee spelfouten gemaakt hebt.
Al moet ik als een Phoenix uit de as herrijzen... ik ben erquote:
ik doe wel een zak over mijn hoofdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien kan angel wel ff een stiekem fotootje maken
voor iemand die geen meet wilt ben je behoorlijk doorzettendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al moet ik als een Phoenix uit de as herrijzen... ik ben er![]()
Zo makkelijk kom je niet van me af
dan moet ik direct aan andere dingen denkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik doe wel een zak over mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |