quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef dropsiroop het volgende:
Kijk ik gister een keer naar sbs, kan gebeuren! Komt er een item over sealife met als onderwerp kinderen weten niet waar hun voedsel vandaan komt, om een lang verhaal kort te maken, ze vragen aan een aantal kinderen en volwassenen waar de visstick rondzwemt op de wereld, zijn er een paar van die domme schapen die gewoon geen antwoord hebben, ik zou het niet weten zeiden ze en dan een dom hooft er bij trekken!!!
Klacht, er wonen in dit land mensen die denken dat een visstick dus echt rondzwemt gevangen word en zo het doosje in gaat ipv dat ze weten dat het geperst visafval is met een jasje.
daarom kent niemand het ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is visstick lulletje, met dubbel S
watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:02 schreef dropsiroop het volgende:
Ik vind het nu al een top topic , visdicks kijk daar komen ze nou bij sbs niet op![]()
Waren trouwens ook volwasssssssenennennen die het foat hadden
Eppoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:02 schreef dropsiroop het volgende:
Ik vind het nu al een top topic , visdicks kijk daar komen ze nou bij sbs niet op![]()
Waren trouwens ook volwasssssssenennennen die het foat hadden
Is het ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:20 schreef bioloogje het volgende:
Ach ja, veel mensen denken ook dat kibbeling een vis is...
Zo'n ring is toch het de uitgeknipte kringspier / anus van een inktvisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef ukga het volgende:
MEnsen die denken dat inktvisringen cirkelvormige inktvissen zijn______!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef SicSicSics het volgende:
Een vriend van mij is hier aan doodgegaan ja! Die zat in een inrichting en is gestikt omdat hij te lang onderwater was gebleven.
Hij had een vis tic!
Een beetje meer respect graag!
quote:Klacht, er wonen in dit land mensen die denken dat een visstick dus echt rondzwemt gevangen word en zo het doosje in gaat ipv dat ze weten dat het geperst visafval is met een jasje.
Dus het is familie van de koolvis. Niet kabeljouw dus?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:19 schreef Omkron het volgende:
Visstick is gemaakt van Alaska Koolvis. Surimi (namaakt krab) wordt er ook van gemaakt.
quote:Alaska koolvis (Theregra chalcogramma)
Dit is een koolvis (ook wel witvis genoemd) die in Nederland veel wordt gegeten. De vis is afkomstig uit de Pacifische Oceaan. De visserij op de Alaska koolvis, ook wel alaska pollack genoemd, is een van de grootste van de wereld. Veel gehanteerde vangstmethoden zijn de trawler en pelagische trawler methoden (het net sleept niet over de bodem, maar wordt vrij in de waterkolom voort getrokken). Aan de Alaska-kant van de oceaan gaat het goed met de visbestanden en is deze MSC gecertificeerd. Alaska koolvis wordt ook vaak gebruikt als grondstof voor surimi, een eiwitproduct waar smaak en geur aan wordt gegeven. (Bron: De goede vis gids)
Verse assortiment van C1000: De Alaska Koolvis uit het Noordwestelijk deel van de Grote Oceaan, wordt verwerkt in de C1000 Roerbak Aziatisch, Visburger naturel, Visfilet bearnaise, Visfilet zeevruchten, Visschnitzel (naturel, kaas), Visfrites, Kibbeling, Visnuggets, Surimi (sticks en chuncks).
Diepvries assortiment van C1000: MSC (zie ook www.msc.org) Alaska Pollack is verwerkt in de Stoomvis (Mediterraans, Bourgondisch). Alaska koolvis uit de Noordoostelijke Pacifische oceaan is verwerkt in de Koolvisfilet en de Vissticks.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:25 schreef Frishe het volgende:
TS is een hele dommme lul. Met zijn vistick en domme hooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |