Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
In de trein naar Den Haag zitten.
Samen met Siegfried op pad geweest voor FOK!: http://frontpage.fok.nl/s(...)jeugddebat-2010.html
Maar hij lijhijkt eropquote:
Jaquote:[..]
houseniet
quote:[..]
blijkbaar niet
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide.quote:[..]
Welke van de twee Britten?
Er zitten geen Pruusen meer in Verrari's
Mooi. Das dan twee verrari's én een Pruus tegen de muur.
Vond er geen bal aan.quote:Ontploffie?quote:[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?
merci!
[..]
Mooi zo
[..]
Ik vind WK alleen leuk als er wazige landen of Oranje speelt, ik haat tennis en fietsen...
Wat doe ik eigenlijk in de sportcrew?
Geen idee. Muck, wat doe jij in de sportcrew?quote:
LL, mupke
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wat is er met houseniet?quote:
Welke van de drie Spanjaarden?quote:[..]
Welke van de twee Britten?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Even een klein detail: als je via Rotterdam naar Den Haag gaat met de trein, kom je niet langs het gebouw dat ik bedoel, maar het is goed mogelijk dat er meerdere gebouwen met de motiverende tekst zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn zonnige balkon!.
Het is al warm buiten, dus volgens mij wordt dit een stranddag.
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
aangezien ik geen strand heb, moet ik genoegen nemen met een achtertuin en zwembad
bikini gaat zo aan
levekequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Lot en Steffie zagen er ook erg goed uit.
Ik bedoel een gebouw dat direct aan het water staat.quote:Welk gebouw bedoel jij dan? Ik bedoel dat hele hoge gebouw van een zekere verzekeraar met een sterk oranje tintje.
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetjequote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?
Sowieso in gedachtenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?
[..]
O ja, je werkt nu bij GF toch?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetje
het nadeel is dat je er zo rozig van wordt als de pest.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin om 6 uur, dus om 5 ben ik onderweg naar werk, voor die tijd dus ff gebruik maken van het zonnetje
hey lekker dingquote:
niet erg, gewoon opletten dat ik niet TE rozig word..quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het nadeel is dat je er zo rozig van wordt als de pest.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Beiden werkloos? Of beiden vrij? Of 1 werkloos en 1 vrij?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze week nog vakantie. Dus geen nood, vanaf maandag klaag ik hier weer dat het veel te mooi weer is om te werken.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef OA het volgende:
Gisteren stond de bbq trouwens klaar toen ik thuiskwam! Een aangename verrassing! Lekker vlees gecremeerd
Er zijn veel gebouwen met teksten eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!![]()
Even een klein detail: als je via Rotterdam naar Den Haag gaat met de trein, kom je niet langs het gebouw dat ik bedoel, maar het is goed mogelijk dat er meerdere gebouwen met de motiverende tekst zijn.
ad tramquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:13 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn zonnige balkon!.
Het is al warm buiten, dus volgens mij wordt dit een stranddag.
Klein beetje danquote:
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ontploffie?Niksquote:[..]
Geen idee. Muck, wat doe jij in de sportcrew?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Same here, alleen stond ie klaar toen ik naar buiten, de achtertuin in, liepquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef OA het volgende:
Gisteren stond de bbq trouwens klaar toen ik thuiskwam! Een aangename verrassing! Lekker vlees gecremeerd
Dat mag duidelijk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |