quote:
Wen er maar aan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu. Er staat een voetbal naast je post....
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
quote:
Symquote:
Tis een korfbalquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef MPG het volgende:
[..]
EauAhtje koffiekameraadjequote:
Jij let tenminste opquote:
Couldn't care lessquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Wanneer begint die kloterij op die fietsen trouwens weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
jij bent net zo'n sport liefhebber als ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
3 juli. Dat wordt weer 3 weken lang elke middag WOG'en.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:55 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Muckiequote:
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent net zo'n sport liefhebber als ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent net zo'n sport liefhebber als ik
Maar... maar... hij ziet eruit als voetbalquote:
Dat zei houseniet ook altijdquote:[..]
EauAhtje koffiekameraadje
Ik niet danquote:[..]
Jij let tenminste op
quote:[..]
Couldn't care lessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook vermakelijk is. Hoewel, nog niet zo vermakelijk als een zekere Spanjaard of Brit in de muurquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1
en dan ook alleen maar als er één of andere Duitsers met een Mercedes in de muur hangt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
De enige sport die MPG leuk vindt is formule 1
en dan ook alleen maar als er één of andere Duitsers met een Mercedes in de muur hangt
Mooie datumquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
3 juli. Dat wordt weer 3 weken lang elke middag WOG'en.![]()
[..]
Goed!quote:MuckieHoe ist?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Morgen even een fotootje maken vanaf de bootquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Op één van de gebouwen aan de Maas, staat de uiterst motiverende tekst "Parijs is nog ver!"
Even onthouden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie datum
Dan vier ik mijn verjaardag
Succes dan straks!quote:[..]
Goed!
Zomedalijk naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te zien of mijn nieuwe medicijnen aanslaan.
gisteren stond ik er ook al voor de deur, maar toen bedacht ik dat mijn lab-formulier in mijn agenda zat...
...die thuis op de keukentafel lag![]()
en hoe is het met jou dan? leuke expeditie gehad?
Wat deed jij in Rotterdam?quote:
quote:
Maar dat is het nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:59 schreef MPG het volgende:
Maar... maar... hij ziet eruit als voetbal.
housenietquote:Dat zei houseniet ook altijd.
blijkbaar nietquote:Ik niet dan?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke van de twee Britten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat ook vermakelijk is. Hoewel, nog niet zo vermakelijk als een zekere Spanjaard of Brit in de muurEr zitten geen Pruusen meer in Verrari'squote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Verrari tegen de muur is ook tof. Ongeacht of het mét of zonder pruus erin is.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Cool he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
kom je ook koffie drinken en bannoffee eten?quote:
merci!quote:Succes dan straks!
Mooi zoquote:Met mij gaat alles goed hoor. Een erg geslaagde expeditie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Later deze week zal ik eens wat foto's posten hier!
Ik vind WK alleen leuk als er wazige landen of Oranje speelt, ik haat tennis en fietsen...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:06 schreef Symphonic het volgende:
Voor mij als sportfanaat is dit wel weer een lekkere zomer:Y
WK, Wimbledon en TDF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |