abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:36:27 #1
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_83143144
Binnenkort ga ik verhuizen naar een groter appartement en aangezien ik vrij weinig inboedel heb, ben ik op zoek naar o.a. een bankstel, salon en eettafel, dressoir en dergelijke. Ik geef de voorkeur aan strak en redelijke moderne meubels.

Mocht je nog iets hebben staan dan hoor ik het graag Evenals de vraagrpijs en als het zou kunnen foto's. Ik kan het zelf op komen halen.. alleen het liefst in de buurt van Den Haag
pi_83144013
Binnenkort heb ik een salontafel, koel/vries combi en een 2 persoonsledikant over. Misschien meer, maar dit zeker.

De salontafel is zwart met in midden paarsachtig grint (om makkelijk uit t leggen), hij is aan de ene kant half rond en andere kant gewoon recht. Hier wil ik 20 euro voor.

De koel / vriescombi is een samsung no frost van 3 jaar oud. Groot koelgedeelte en 3 vrieslades. Hier wil ik 150 euro voor.

Het ledikant is 1 jaar oud, zwart met spijlen aan hoofd en voeteind. INcl. lattenbodem. Hier vraag ik 50 euro voor.

Foto's heb ik (nog) niet, maar kunnen wel gemaakt worden. Als je interesse heb liefst even via pm.

Het staat in Maassluis, kan alleen nog geen precieze datum zeggen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:26:52 #3
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_83145558
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef rats het volgende:
Binnenkort heb ik een salontafel, koel/vries combi en een 2 persoonsledikant over. Misschien meer, maar dit zeker.

De salontafel is zwart met in midden paarsachtig grint (om makkelijk uit t leggen), hij is aan de ene kant half rond en andere kant gewoon recht. Hier wil ik 20 euro voor.

De koel / vriescombi is een samsung no frost van 3 jaar oud. Groot koelgedeelte en 3 vrieslades. Hier wil ik 150 euro voor.

Het ledikant is 1 jaar oud, zwart met spijlen aan hoofd en voeteind. INcl. lattenbodem. Hier vraag ik 50 euro voor.

Foto's heb ik (nog) niet, maar kunnen wel gemaakt worden. Als je interesse heb liefst even via pm.

Het staat in Maassluis, kan alleen nog geen precieze datum zeggen.
PM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')