DIE IS EHENGGGGG!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef eNGine10 het volgende:
1 kat en nog wat visser en een kikker in de vijver
Awwwquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Bart wordt geroepen, en mist slangebeesten.
Welke van de drie? Ik vind persoonlijk de kat het engstquote:
Smoesjes. Ik heb een uur geleden nog gegeten en ben ook niet ineens dik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww![]()
Was een lieve slang hoor, leuk koppie ook. Beetje dik want hij heeft pas gegeten.
Ik 3 vissen.quote:
Ik snap niet waarom die andere besten niet algemeen geaccepteerd worden. Ze zijn niets minder vals of lief dan andere beesten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie snappen wel dat ik met normale huisdieren gewoon de huisdieren bedoel die algemeen geaccepteerd worden zoals honden, katten, konijnen?
Ik bedoel absoluut NIET dat slangen en andere reptielen geen normale huisdieren zijn
Katten zijn niet eng.quote:
okeeeeeequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je dat al had gezegd?
Omdat Yordi al een bal had gekocht voor Max bij de Bart Smit?
Omdat Max inmiddels alweer 2 van die grote tennisballen heeft?
Slangen zijn ook lief.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww![]()
Was een lieve slang hoor, leuk koppie ook. Beetje dik want hij heeft pas gegeten.
Nee, jij was al dik. En zal dik blijven.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik heb een uur geleden nog gegeten en ben ook niet ineens dik.
Doe het later vandaag nog wel een keer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:17 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme. Bart wordt geroepen, en mist slangebeesten.
Die ene die kwak zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Welke van de drie? Ik vind persoonlijk de kat het engst
Even het glibberige opzij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik 3 vissen.
[..]
Ik snap niet waarom die andere besten niet algemeen geaccepteerd worden. Ze zijn niets minder vals of lief dan andere beesten.
Poezen kunnen heel gemeen zijn hoorquote:[..]
Katten zijn niet eng.
Ja, ik weet het.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, jij was al dik. En zal dik blijven.![]()
Een fust of 4 ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heul nie waar nie
![]()
Hoogstens een heeeeeel klein bierbuikje
PM je MSN maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Doe het later vandaag nog wel een keer.
Of morgen. Of binnenkort. Beloofd.
Ik zie er geen eend tussen staan?quote:
Dat is met elk beest het geval. Je kan ze tot heel ver africhten, maar het dierlijke zal er altijd in blijven.quote:[..]
Even het glibberige opzij.
Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat die beesten altijd "wild" zullen blijven. Hoop mensen vinden ook dat je die beesten in hun natuurlijke habitat moet laten. En vaak beseft met niet eens dat ze ook onwijs lief kunnen zijn.
Kloptquote:[..]
Poezen kunnen heel gemeen zijn hoor
quote:
en dan ga je mij van mn angst afhelpen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM je MSN maar.
[..]
Ik zie er geen eend tussen staan?
[..]
Dat is met elk beest het geval. Je kan ze tot heel ver africhten, maar het dierlijke zal er altijd in blijven.
En inderdaad, ze zijn heel lief. Ik neem weer een Henk als ik in Dronten zit.
quote:[..]
Klopt
Pics van the one-packquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
1 blikje, en dan nog niet eens een halve liter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |