Verzekeren tegen diefstal schijnt weinig nut te hebben, mij is vertelt dat er zo goed als nooit voor uit betaald word.quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verzekeren lijkt me idd handiger voor gevallen als diefstal etc. Kun je ook verzekeren tegen schade door eigen schuld? Daar willen ze bij reparaties onder garantie nogal eens moeilijk over doen. Ten onrechte claimen dat je vochtschade hebt. bv.
Maar defecten horen gewoon in eerste instantie dus onder garantie te vallen.
dus omdat jouw telefoon nog nooit is gestolen moeten wij geen verzekering nemenquote:Op woensdag 14 juli 2010 07:02 schreef lekzzz het volgende:
[..]
In al die jaren is mijn telefoon nog NOOIT gestolen, zonde van al dat verzekeringsgeld
Dat bedoel ik dus. Claimt de reparateur dat er vochtschade is kun je naar je toestel fluiten. Ik heb nu al 4x profijt gehad van mn verzekering in 3 jaar tijd. Het is ook gewoon geruststellend: geen (vaak) lelijke hoesjes of je eigen een ongeluk schrikken als hij op de grond stuitert.quote:Op woensdag 14 juli 2010 06:30 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verzekeren lijkt me idd handiger voor gevallen als diefstal etc. Kun je ook verzekeren tegen schade door eigen schuld? Daar willen ze bij reparaties onder garantie nogal eens moeilijk over doen. Ten onrechte claimen dat je vochtschade hebt. bv.
Maar defecten horen gewoon in eerste instantie dus onder garantie te vallen.
Dat ligt eraan hoe je het formulier invult. Als je ingeeft dat je hem op de bar hebt laten liggen krijg je geen nieuwe nee. Dus eerst de algemene voorwaarden goed doornemen alvorens je je diefstal aangeeft.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:41 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Verzekeren tegen diefstal schijnt weinig nut te hebben, mij is vertelt dat er zo goed als nooit voor uit betaald word.
Mag er een naam bij, en liefst nog een gewoon linkje, voor degenen wiens Android in reparatie is of zo? Die hebben het al zwaar genoeg zonder dat ze ook nog interessante informatie moeten missen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 12:17 schreef Erasmo het volgende:
Voor de fotografen onder ons is dit btw wel een handige app:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:52 schreef Roolio het volgende:
Dat kan allemaal wel, hier stopte ik met lezen
Waarom? Omdat je wist dat 'ie een goed punt had?quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:17 schreef skittelman het volgende:
*kuch*torrents*kuch*quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef Rifoki het volgende:
Wist niet dat dit topic bestond, TVP!
En ehm, misschien een stomme vraag cq al behandeld, maar komt er nou ooit nog iDeal voor de Market?
Wie zegt dat het onder de garantie valt?! Ik heb meerdere gevallen gehad waar klanten terug kwamen met soortgelijke problemen en gewoon een acceptgiro thuis kregen voor de reparatie (of het toestel ongerepareerd retour)quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je wist dat 'ie een goed punt had?
Ik heb ook nog nooit een telefoon laten vallen en er is er ook nog nooit een gestolen, voor mij zou een verzekering ook overbodig zijn. Buiten dat is in het geval van Roelio helemaal niet interessant om te weten of hij verzekerd is, hij heeft nog gewoon garantie. Het feit dat hij daardoor zijn telefoon een aantal weken moet missen is kut, maar dat ligt eerder aan degene die de telefoon repareert/vervangt dan aan het ontbreken van een verzekering...
Of beter nog, dat je aankopen gewoon op je telefoonrekening komen te staan of van je beltegoed afgehaald worden!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:19 schreef Rifoki het volgende:
Wist niet dat dit topic bestond, TVP!
En ehm, misschien een stomme vraag cq al behandeld, maar komt er nou ooit nog iDeal voor de Market?
Nee, volgens mij kan dat nog niet, ik bedoelde meer dat dat fijn zou zijn!quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:23 schreef Rifoki het volgende:
Thanks voor beide tips!
1e weet ik niet of ik dat 'aandurf' met mijn mobiel.
2e weet ik niet hoe dat moet, kan dat met Vodafone?
I'd totally agree, al zou iDeal al afdoende zijn. Ik ga tip 1 eens proberen, ik heb de demo van RoboDefense onderhand kapot gespeeld.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kan dat nog niet, ik bedoelde meer dat dat fijn zou zijn!
Herkenbaar, verslavend spelquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:27 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I'd totally agree, al zou iDeal al afdoende zijn. Ik ga tip 1 eens proberen, ik heb de demo van RoboDefense onderhand kapot gespeeld.
Je hebt door je dure verzekering geen cent meer over voor goede apps?quote:
Mij (al richtte je je niet tot mij) gaat 't niet om 't geld, maar om dat ik geen creditcard heb. Enige (grote) minpunt aan Android voor mij persoonlijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je hebt door je dure verzekering geen cent meer over voor goede apps?
nee, zielig he.quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Je hebt door je dure verzekering geen cent meer over voor goede apps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |