Dit dusquote:Op donderdag 15 juli 2010 06:29 schreef Dromer het volgende:
Ik vind dat je de maker van software wel mag waarderen. De app komt er niet vanzelf. Tenzij ze idiote bedragen vragen (locale bv.) profiteren ze er echt niet van.
Kneus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:48 schreef skittelman het volgende:
[..]
nee, zielig he.
betaal gewoon niet graag voor software.
Locale inderdaad en LastPass, ook al zo zot!quote:foto Op donderdag 15 juli 2010 06:29 schreef Dromer het volgende:
Ik vind dat je de maker van software wel mag waarderen. De app komt er niet vanzelf. Tenzij ze idiote bedragen vragen (locale bv.) profiteren ze er echt niet van.
heb nog niks binnenquote:foto Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk hoor PM hem ofzo
Komop zeg, waar gaat dit over. Apps van 80 cent met uitschieters tot een euro of 3. Hoe ongelofelijk zielig moet je wel niet zijn als je geen 80 cent kunt missen voor prima software.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk hoor PM hem ofzo
omdat niet alle betaalde apps bij regel goed zijn, van alle betaalde apps die ik op mn telefoon heb staan is alleen purecalander zn geld waard (en deze heb ik dus ook gewoon netjes gekocht)quote:foto Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Komop zeg, waar gaat dit over. Apps van 80 cent met uitschieters tot een euro of 3. Hoe ongelofelijk zielig moet je wel niet zijn als je geen 80 cent kunt missen voor prima software.
Als ze niet goed zijn, dan gebruik je ze toch niet? Dan krijg je gewoon je geld terug hoor.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:34 schreef skittelman het volgende:
[..]
omdat niet alle betaalde apps bij regel goed zijn, van alle betaalde apps die ik op mn telefoon heb staan is alleen purecalander zn geld waard (en deze heb ik dus ook gewoon netjes gekocht)
ik geef je geen ongelijk hoor, maar ik vind dit topic nu niet echt de plaats om de gaan discussiëren over dit soort zaken.quote:foto Op donderdag 15 juli 2010 14:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Komop zeg, waar gaat dit over. Apps van 80 cent met uitschieters tot een euro of 3. Hoe ongelofelijk zielig moet je wel niet zijn als je geen 80 cent kunt missen voor prima software.
In principe gaat dat toch gewoon via een beveiligde verbinding?quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, ik zie nu ook dat er een Rabobank-app is. Ik vraag me af of het wel 'veilig' is dit soort dingen te gebruiken...
Is dat zo? Ik heb er echt de ballen verstand van, ik wist ook pas dat ik een Android-toestel had gekocht nadat ik 'm uit had gepakt...quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In principe gaat dat toch gewoon via een beveiligde verbinding?
Yep, dit verloopt via SSL; een beveiligde verbinding die met de huidige staat van de techniek niet te kraken is.quote:foto Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er echt de ballen verstand van, ik wist ook pas dat ik een Android-toestel had gekocht nadat ik 'm uit had gepakt...
Nog niet dan.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
Yep, dit verloopt via SSL; een beveiligde verbinding die met de huidige staat van de techniek niet te kraken is.
Virussen voor je mobieltje?quote:foto Op donderdag 15 juli 2010 16:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog niet dan.
Maarreh, hoe zit dat met virussen?
Ja, als dat ding op internet kan, kan het toch ook virussen krijgen? Of zeg ik iets heel doms nu?quote:
Mijn computer heb ik 200% dichtgetimmerd, maar ik weet niet hoe dat met telefoons werkt...quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:12 schreef Gestiech het volgende:
Tja, hoe zit het met virussen als je internet-bankiert?
Op Android is dat risico minimaal, virussen zijn er amper zo ver ik weet.
Maar het is toch heel makkelijk om een virus met een app de Market op te slingeren?quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:17 schreef Karstman het volgende:
In het heel simpel; de meeste virussen zijn gemaakt om te werken onder windows. Die kunnen niks op een android device (of mac of linux for that matter).
Jazeker dat is zo maar ik heb nog niet gehoord van een virus maar wellicht gaat dat nog komen. Ik download trouwens alleen appjes die een goede rating hebben en veel zijn gedownload, dan bouw je al enigszins een soort van zekerheid in dat er niks mis mee is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar het is toch heel makkelijk om een virus met een app de Market op te slingeren?
Dat doe ik ook, hoewel het alsnog geen garantie is natuurlijk.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:30 schreef Karstman het volgende:
[..]
Jazeker dat is zo maar ik heb nog niet gehoord van een virus maar wellicht gaat dat nog komen. Ik download trouwens alleen appjes die een goede rating hebben en veel zijn gedownload, dan bouw je al enigszins een soort van zekerheid in dat er niks mis mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop