quote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef xgxossip het volgende:
weet iemand hoe dat liedje van 2pac heet die hier doorheen gaat?
Allemaal halve infoquote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoor hem nu net weer, maar tv staat nogal zacht
Het nummer draait onder een aankondiging voor een nieuwe serie die binnenkort start op rtl 5.
Enige wat ik hoor is without you, in een behoorlijk tempo.
90% zeker op rtl 5.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Allemaal halve info![]()
Toevallig een idee welke serie ? En ben je er zeker van dat het rtl5 was ?
iets met daten in het donkerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
90% zeker op rtl 5.
Maar meer weet ik niet, anders had ik het echt gezegd want erger me kapot, en zoek me rot naar dat nummer
Held!! dit is hemquote:
Zoals ik al zei ik zag de trailer op rtl5 en ik herkende het nummer omdat ik hem een paar keer voorbij heb horen komen bij 3FM. Werd iedere keer afgekondigd als winnaar van het songfestival zodoende dat ik hem wist.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Held!! dit is hem
Hoe heb je dit gezocht
Kun je even zeggen welke aflevering ik krijg namelijk gewoon het overzicht met afleveringen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:00 schreef roger-federer15 het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet?
http://www.rtl.nl/compone(...)mpinglife_s14_a6.xml
Het gaat om 15:40?
op 1 min hoor je de saxquote:Op zondag 4 juli 2010 22:22 schreef EvanStone het volgende:
Zoek een nummer dat begint met een saxofoon, vrij nieuw geloof ik..
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:37 schreef SexyDexie het volgende:
ben op zoek naar dat bluesnummer wat je hoort in de Bison-reclame, tekst is bijna niet te ontcijferen.. ik kon hem iig niet vinden. anyone?
Muziek is gemaakt door Monc Music (productiebedrijf ?) en is speciaal gemaakt voor deze commercial, volgens mij is er geen compleet nummer van gemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:21 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:21 schreef SexyDexie het volgende:
[..]
dit is het filmpje wat erbij hoort, anyone??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |