BB zijn toch helemaal niet zo heel gebruikersvriendelijk.. Ik vind het toch echt meer een telefoon voor de zaak ofzo, niet voor iemand van 13 of 14 jaar oud.. En zoveel jeugd heeft zo'n ding... Het zijn toch niet de goedkoopste toestellen, sluiten pap en mam dan maar en abo af ofzo?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
dat is helemaal in. net 13 en al een BB om te kunnen pingen ofzokutjeugd.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BB zijn toch helemaal niet zo heel gebruikersvriendelijk.. Ik vind het toch echt meer een telefoon voor de zaak ofzo, niet voor iemand van 13 of 14 jaar oud.. En zoveel jeugd heeft zo'n ding... Het zijn toch niet de goedkoopste toestellen, sluiten pap en mam dan maar en abo af ofzo?
Het is gewoon een zakelijk toestel en meestal zijn het wel de jankende kinderen die per se een BB willen, omdat ze anders niet met de meute mee kunnen lopen. De ouders van die kinderen kunnen op een van de manier hun kinderen niet handelen en dan wordt hen van alles gegeven. Ja, ook BB abo's van 30 euro per maand, 2 jaar lang.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BB zijn toch helemaal niet zo heel gebruikersvriendelijk.. Ik vind het toch echt meer een telefoon voor de zaak ofzo, niet voor iemand van 13 of 14 jaar oud.. En zoveel jeugd heeft zo'n ding... Het zijn toch niet de goedkoopste toestellen, sluiten pap en mam dan maar en abo af ofzo?
En dan pak je er, als docente, eentje af.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:04 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Het is gewoon een zakelijk toestel en meestal zijn het wel de jankende kinderen die per se een BB willen, omdat ze anders niet met de meute mee kunnen lopen. De ouders van die kinderen kunnen op een van de manier hun kinderen niet handelen en dan wordt hen van alles gegeven. Ja, ook BB abo's van 30 euro per maand, 2 jaar lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |