Yup, vooral omdat Cohen niet met de VVD wil ook, dus ook geen centraal middenkabinet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Oh Paars+ gaat nu ook niet door.
http://www.nu.nl/politiek(...)plus-stilgelegd.html
De opties beginnen wel rap op te raken zo
Ja of geheel links met 4 of 5 partijen ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup, vooral omdat Cohen niet met de VVD wil ook, dus ook geen centraal middenkabinet.
Toch Rutte en Wilders maar weer verder laten praten dan en daarna Verhagen er bij gooien om ook te praten.
Dat lijkt me dan nu de enige optie?
Whehehehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hierrrrrrrrrrr, ik was aan het werk![]()
Oh wil je nog ff lachen (of jankenIng?
Ik had toch die maandelijke asieldonatie in orde gemaakt? Ik vond het zo vreemd dat die er nog niet op stond op onze gezamenlijke rekening en wel bij mij van de Raborekening al lang was afgeschreven.
Nou, het staat op Heer G zijn rekening nuDus ik ga het wederom in orde maken
En tis al bijna 1 juliquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Geheel links wordt hem nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of geheel links met 4 of 5 partijen ofzo
Of een minderheidskabinet van VVD/PVV met steun van kleintje
![]()
Als het links word ga ik emigrerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of geheel links met 4 of 5 partijen ofzo
Of een minderheidskabinet van VVD/PVV met steun van kleintje
![]()
*gaat legitimatiebewijs voor de volgende verkiezingen vast opzoeken*quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hij kijkt dus echt bijna nooit op zijn rekening, dus hij had het nog niet eens gezienquote:
Geheel links lijkt me op dit moment met de problemen die er liggen ook niet handig nee...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel links wordt hem nooit natuurlijk.
Dat is helemáál volstrekt tegen de uitslag van de verkiezingen en de grootste partijen in.
En dat VVD/PVV met steun van een kleintje dat wordt hem ook niet denk ik. Veel te wankel.
Nou, ik ben razend benieuwd
* zet in agenda; morgen Greysie controlerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kijkt dus echt bijna nooit op zijn rekening, dus hij had het nog niet eens gezien
Ik zag het alleen net aan het nummer waar ik het heen gegooid had. Heb het goed ingevoerd, weet ik zeker, maar dan heb ik daarna per ongeluk ergens op een pijltje naar onder gedrukt denk ik waardoor hij naar de volgende optie is gesprongenAls ie weer in den lande is zal ie het wel ff terugstorten, maar ik zal het sowieso vast weer GOED invoeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat legitimatiebewijs voor de volgende verkiezingen vast opzoeken*
Ik loop ook een topic achter of niet, ik zie 'm nooit meer in mn ATquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* zet in agenda; morgen Greysie controleren![]()
Die donatieslijst is nog steeds niet ge-update by den wegh...vinnik niet netjes
De donatieslijst op de Almere Dierenthuis website, pipoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik loop ook een topic achter of niet, ik zie 'm nooit meer in mn AT
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind dat zoooo belachelijk...
We zijn toch een democratisch land? Dan vind ik dat ze de 3 of 4 grootste partijen in 1 coalitie moeten proppen, omdat het Volk daar voor gekozen heeft.
En of ze elkaar na vijf uur de hersens in willen slaan interesseert me niet
Dat staat er al sinds begin meiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De donatieslijst op de Almere Dierenthuis website, pipo
Neem ik aan. Want wij hebben onze donateurslijst volgens mij in orde
Maar Ing, op hun donatieslijst staat er boven dat die maar eens per maand wordt bijgewerkt...
Ja maar dan krijg je dus weer het geneuzel zoals nu met het CDA. Ze zijn de derde (?) partij nu. Maar wel gehalveerd qua zetelaantal. Dus zwaaaar afgestraft. Moet je die dan later regeren of niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn toch een democratisch land? Dan vind ik dat ze de 3 of 4 grootste partijen in 1 coalitie moeten proppen, omdat het Volk daar voor gekozen heeft.
Ohquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
De donatieslijst op de Almere Dierenthuis website, pipo
Neem ik aan. Want wij hebben onze donateurslijst volgens mij in orde
Maar Ing, op hun donatieslijst staat er boven dat die maar eens per maand wordt bijgewerkt...
Ja, maar ook al zijn ze gehalveerd, toch zijn er dus nog zodanig veel mensen die wel op ze gestemd hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dus weer het geneuzel zoals nu met het CDA. Ze zijn de derde (?) partij nu. Maar wel gehalveerd qua zetelaantal. Dus zwaaaar afgestraft. Moet je die dan later regeren of niet?
Mijn gevoel gaat naar 'nee'. Ze hebben niet voor niks zo dik verloren. 20 (!) zetels verlies is niet niks. Maar goed, als er geen andere opties zijn zullen ze op den duur toch wel moeten gaan praten. Want opnieuw stemmen verandert volgens mij ook niks en krijg je alleen maar meer proteststemmen
Dat heb ik precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
CDA vierde partij toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je dus weer het geneuzel zoals nu met het CDA. Ze zijn de derde (?) partij nu. Maar wel gehalveerd qua zetelaantal. Dus zwaaaar afgestraft. Moet je die dan later regeren of niet?
Mijn gevoel gaat naar 'nee'. Ze hebben niet voor niks zo dik verloren. 20 (!) zetels verlies is niet niks. Maar goed, als er geen andere opties zijn zullen ze op den duur toch wel moeten gaan praten. Want opnieuw stemmen verandert volgens mij ook niks en krijg je alleen maar meer proteststemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |