Wie weet wat de ZA maffia nog geregeld heeft achter de schermenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
Het zou gunstig zijn als Mexico verliest, daar heeft Z-A gelijk tegen gespeeld. En dan wellicht op doelsaldo door.
Maar bij gelijkspel is het sowieso over, en volgens mij heeft Uruguay ook een te goed doelsaldo om nog in te halen
En dan helemaal bij het organiserend land idd....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
OMG als Z-A 1x scoort gaan ze door.
Dat zou écht EPIC zijn
Het zou wel echt zo'n stunt zijn waar ze het op het WK over 40 jaar nog over hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan helemaal bij het organiserend land idd....
Je zou er haast iets achter gaan zoeken
Van mij mogen ze ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou wel echt zo'n stunt zijn waar ze het op het WK over 40 jaar nog over hebben![]()
Van mij mogen ze. Ze spelen goed
Ja, ik vind het een van de leukste wedstrijden tot nu toe. Dat publiek inderdaad! Als ze maar in de buurt van dat doel komen hoor je ze luid over de vuvuzela's heenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook![]()
Die Zuidafrikanen krijsen en gillen in het publiek zelfs over de Vuvuzela's heen
Welnee joh, die rennen juist 2x zo hard, volledig gemotiveerd omdat ze het organiseren, die kijken hier al 4 jaar naar uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan helemaal bij het organiserend land idd....
Je zou er haast iets achter gaan zoeken
Nou 'e' is gelijk want het was 1-1 tussen Mexico en Z-A. En dan gaat het toch om aantal goals gescoord in alle wedstrijden, dus goals vóór, en niet de som van voor / tegen.quote:If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria, their
rankings will be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in the group matches between the
teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams
concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams
concerned;
g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil gewoon gelijk. En ik vind het best stom dat de NOS dat soort dingen niet weet, het word altijd wel gelijk in een poule
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:57 schreef Greys het volgende:
Die Zuidafrikanen krijsen en gillen in het publiek zelfs over de Vuvuzela's heen
Nee, dan komen ze per ongeluk een beetje in hun broekje, als Ll het zegtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze doen het bijna in hun broekje [/LL]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan komen ze per ongeluk een beetje in hun broekje, als Ll het zegt
Nee, vol overtuiging denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou het in deze hysterie nog per ongeluk zijn?![]()
quote:The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
quote:
Maaaaar dat zijn voetballers hé, die zijn stukken sneller oudquote:Thierry Daniel Henry (Les Ulis, 17 augustus 1977) is een Frans voetballer bij de Spaanse club FC Barcelona
Toch knap, scoren met 10 tegen 11...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
Neeee franse sukkel![]()
Nu moeten ze er 3 maken
Jup, alhoewel Zuid-Afrika natuurlijk hevig aan de aanval is, dus er vast veel ruimte ligt voor de Fransen.quote:
Uit 85 zeker. Damn you!quote:
quote:
jij bent uit 1929?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij Pheno, dertiger?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
wel leuk dat ze er even zo dichtbij waren though![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef DeZwabber het volgende:
jammer dat ZA er uit is maar ach, dat frankrijk er ook uit ligt is leuk genoeg
1930? Nee, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uit welk jaar ben jij Pheno, dertiger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |