Als de volgende keer zo over een week of twee is, dan is Amsterdam prima te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan in Amsterdam naar de bios, dus een volgende keer spreken we weer iets centraals af en dan ga je gewoon mee
We hebben een date dit weekend jaquote:
Maar dat is niet het geheim!quote:
Arme Erikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi, ik ook!
Ik heb hem per PM net zolang gemarteld tot ik het wist
Wel aan een van de vrouwen dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als de volgende keer zo over een week of twee is, dan is Amsterdam prima te doen. Kan ik ook mee frunniken
.
In het donker weet je toch niet of het mijn hand is die je voelt of die van Greys.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel aan een van de vrouwen dan.
Of je moet Benny meenemen.
Scheer je wel je benen dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het donker weet je toch niet of het mijn hand is die je voelt of die van Greys.
Mijn handen zitten niet aan mijn benenquote:
Nee maar ik frunnik terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn handen zitten niet aan mijn benen. Shocking, ik weet het.
Neequote:
Ga je alleen met mij frunniken in de bios of ook met Ll?quote:
Neh, ik ga wel in het middenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je alleen met mij frunniken in de bios of ook met Ll?
Misschien moeten we elk half uur van plaats wisselen?
Je zou in het hotel ook in het midden gaan liggen, maar je liet mij mooi in die kierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou in het hotel ook in het midden gaan liggen, maar je liet mij mooi in die kierJa hee, jij ging nogal gewillig in die kierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Alleen? Hij, ik en 16 katjangnoten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja mag het?In R'dam lag je alleen met Len in bed, dussseeeeh
Jij riep "Dit is mijn bed!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, jij ging nogal gewillig in die kier
Nou, maar die sprong zo fijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij riep "Dit is mijn bed!"
Nou ja, uiteindelijk had ik mijn bed ook gewoon voor mij alleen
Wat me wel opviel is toen Ll eenmaal weer in zijn eigen bed lag, dat ie toen spontaan ging liggen snurken
Die tellen nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |