I don't really mind heeft de meeste hitpotentie @ radio stations, heb ik het idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef vosss het volgende:
I don't really mind vind ik niet zo.
Deze vind ik wel tof:
Ik had ineens een idee van rode nagels in mn rug en hoe tof dat zou zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
I don't really mind heeft de meeste hitpotentie @ radio stations, heb ik het idee.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had ineens een idee van rode nagels in mn rug en hoe tof dat zou zijn
Maar wel tof.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef Grobbel het volgende:
Doet me bij vlagen trouwens heel erg aan Motorpsycho denken, wat nooit een verkeerde associatie is natuurlijk.
En daar ben ik het ook absoluut mee eens! Echt helemaal in mijn straatje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar wel tof.
Vind het ook een van de leukste albums van het jaar.
Ik kan hem ook alleen maar voor 33 euro vinden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Is het album al ergens te krijgen in Nederland?
Mijn platenboer kon hem alleen nog maar krijgen als import uit Australië voor een uiteraard iets flinkere prijs dan gebruikelijk is bij nieuwe cd's.
Dat is hun EP.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Grobbel het volgende:
12 euro op cdwow.nl. Kan gewoon met iDeal worden afgerekend.
http://www.cdwow.nl/CD/tame-impala-tame-impala/dp/1623705#bc=b751
Ze hebben 'm bij de Bullit in Eindhovenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:20 schreef Panic_A het volgende:
Is het album al ergens te krijgen in Nederland?
Mijn platenboer kon hem alleen nog maar krijgen als import uit Australië voor een uiteraard iets flinkere prijs dan gebruikelijk is bij nieuwe cd's.
Iets te ver weg helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze hebben 'm bij de Bullit in Eindhoven
Eensch, John is still alive!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:56 schreef Reckoner het volgende:
[..]
Die stem.. toch het eerste waar ik aan moest denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |