maar wel een herkenbaar hesje van VR haaglanden ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Geen koffer en geen huppel
[..]
Randje zuiderpark
Gewoon een Rode Kruis uniformquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een herkenbaar hesje van VR haaglanden ?
Hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben er 1x geweest, 6 jaar geleden of zo.
Was dat niet in de buurt van Den Haag HS station?
vanuit Eindhoven gezien ligt HS inderdaad 1 halte eerder dan CSquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja HS is dus dichterbij dan CS.
Is dat een beetje te lopen?
Neem de tramquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja HS is dus dichterbij dan CS.
Is dat een beetje te lopen?
Uhm. Ja. Maar daar ging het niet echt omquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanuit Eindhoven gezien ligt HS inderdaad 1 halte eerder dan CS
Ik ga met de trein. Vandaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Neem de tram, of parkeer hier voor de deur en loop 600m.
Lopens is bijna 4 km ( link )
met chrystal meth euh clear ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben mezelf in een michelinpoppetje aan het drinken
Ik hoop maar dat ik er veel van moet plassen... meer kun je er blijkbaar niet aan doenquote:
Nee gewoon water nuquote:
quote:
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplastquote:
da's toch alleen bij zwangere vrouwen het geval ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplast
"Ik ben eigelijk 'n heul slank vrouwke, maar ik besta veur 80% ut vocht!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je lichaam houdt vocht vast he, daar raak je opgeblazen van... totdat je het weer uitplast
Ik vind dat er vies chemisch en aspartaamsmakend uitzienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik drink nog amper iets anders
oh vandaar!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja gewoon wat meer zeiken is de oplossingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh vandaar!!
Ik moet gewoon vaker plassen
staat die fabriek van Vitamin water wellicht in Tjernobyl in plaats van in Bunnik bij Vrumona ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat er vies chemisch en aspartaamsmakend uitzien. Nooit gehad dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |