Ik vind hem qua type ook niet bij jou passenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlaamse adel, ex Mister Belgium kandidaat en medevoorzitter van Union Belgique... ofwel een oude date van meKwam net z'n foto tegen. Krijg nog wel eens uitnodigingen voor van die galaballen en Amitee Fraternitee Hoeplakee weet ik veel feesten en borrels. Maar ik durfde nooit mee
![]()
Da's toch niet mijn wereld?!
Ja stijf was ie welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem qua type ook niet bij jou passen
Veel te stijf!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja stijf was ie wel
En dan uit eten.... deur voor me openhouden, stoel aanschuiven, alles betalen *LOL* Ik voelde me helemaal niet op m'n gemak. Al was ie wel lief hoor. Maar heel statig en deftig en zo. Behalve in bed dan
Dus kwam net die foto tegen en dacht "O jaaaa! M'n Prins! Hoe zou het daar mee zijn?" *LOL*
Nee in dat interview... wordt vanavond uitgezonden... maar om nou echt elke reclameonderbreking die zin te horenquote:
iPhone says:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Great.Expectations het volgende:
"Hittegolf, er komt een hittegolf aan, het wordt kei-warm!"
Nou, ik zie het niet hoor, als ik op http://www.accuweather.co(...)HOVEN/forecast2.aspx kijk.
Veel warmer hoeft het voor mij ook niet... dit is ideaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
iPhone says:
Eindhoven
di 23
wo 26
do 26
vri 23
zat 23
zon 24
Niet echt hittegolf nee. Wel lekker warm!
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Stroekie het volgende:
Hoe zou het met Deceit in Utrecht vergaan zijn ?
quote:[....]
And if you cry out
I'm gonna push it some, mo-o-ore
en waar jij weer met je koffertje mag rondhuppelen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef Peter het volgende:
Parkpop, das toch dat feest wat hier voor de deur gegeven wordt?
Geen idee waar jij wonnt, maar dit is in die lelijke nep-stad in ieder geval. Zondag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef Peter het volgende:
Parkpop, das toch dat feest wat hier voor de deur gegeven wordt?
Geen koffer en geen huppelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en waar jij weer met je koffertje mag rondhuppelen ?
Randje zuiderparkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee waar jij wonnt, maar dit is in die lelijke nep-stad in ieder geval. Zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |