Een teken dat je te normaal laat gaat werkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:17 schreef Bartjebart het volgende:Het was om half 6 vanochtend al compleet licht en zo buiten...
(wat natuurlijk best logisch is, maar ik nog nooit gezien heb zo 's ochtends vroeg...)
waarom had jij toen al je ogen geopend ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:17 schreef Bartjebart het volgende:Het was om half 6 vanochtend al compleet licht en zo buiten...
(wat natuurlijk best logisch is, maar ik nog nooit gezien heb zo 's ochtends vroeg...)
Ja ik had nog net een half uurtjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Bartjebart het volgende:
Ang3l heb je nog naakt in de tuin gedanst vannacht?
whahahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een teken dat je te normaal laat gaat werken
ah superquote:
Heer-Lijk!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ah super
Fijn gedanst?
(wat heeft het voor nut eigenlijk?)
ga je de boom al optuigen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heer-Lijk!
En dan nu op naar de duisternis! Want de dagen worden weer korter!
en hoe is het nu met de patient ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:53 schreef TheVulture het volgende:
En toen was ik wakker
gammelquote:
Schiet gvd eens op met beter worden!quote:
Ik doe mijn bestquote:
euhm...quote:
*LOL* Grappigquote:
Ik was al misselijk hequote:
Wie is dat? Of vraag ik nu iets heel doms?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
Je kan je toch niet voorstellen dat ik hier dan steeds langs had moeten zitten? In pak of galajurk?
[ afbeelding ]
Rehctop zitten en pootjes geven!
Vlaamse adel, ex Mister Belgium kandidaat en medevoorzitter van Union Belgique... ofwel een oude date van mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is dat? Of vraag ik nu iets heel doms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |