Tja nieuw huis hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ketjap heb ik altijd op voorraad, mocht ik nasi en/of bami gaan maken. echte nasi bart, niet die kleffe blauwe hap van de marine
je weet tenminste dat je ze nodig heb. ik was een keer aan het koken toen miste ik een paar dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Tja nieuw huis he![]()
Zijn de kleine dingen die nu echt gemist worden in de keuken.. Voorraad begint aardig groot te worden gelukkig
Daar hebben ze dan ook 'recepten' en 'boodschappenlijstjes' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je weet tenminste dat je ze nodig heb. ik was een keer aan het koken toen miste ik een paar dingen
ach ja... nu gebruik ik ook boodschappenlijstjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook 'recepten' en 'boodschappenlijstjes' voor uitgevonden.
Werkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
waar is iedereen? tis een beetje stil...
Daar heb ik nog twee kaartjes voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het gehoord idd...
een nieuwe tentoonstelling in stedelijk museum binnenkort?
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat een paupers. ik moest een keer 45 minuten wachten op het standskantoor ivm id-kaart en ik heb niets gekregen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan was.
quote:
quote:
zal niet de eerste keer zijn trouwensquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan was.
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zal niet de eerste keer zijn trouwens
snifquote:
quote:
gij krengquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |