Ja, jij mag me zelf servicen hoor!quote:
Je snapt wel dat ik dus ook niet meer voor je tappen ga nu he!quote:
Natuurlijk doe je dat wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ik dus ook niet meer voor je tappen ga nu he!
Nah. Met de hoeveelheid keren dat ik achter de tap sta is die kans uiterst klein.quote:
Hoeft ook niet perse in de Victorie te zijn hoor!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Met de hoeveelheid keren dat ik achter de tap sta is die kans uiterst klein.
Daarbuiten sta ik nog minder vaak achter een tap.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perse in de Victorie te zijn hoor!
Ik heb hier een thuistapje hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarbuiten sta ik nog minder vaak achter een tap.
Ja maar ik nietquote:
Poeh hey wel 10 hele minuten fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Te ver. Bier moet dichtbij zijn! Bij voorkeur wordt het gebracht door een vrouw.
Dan kom je dus hier!quote:
Oh, dan kun je het dus makkelijk komen brengenquote:
en dat zeg je nu pas...quote:
Gewoon zo'n simpele Grosch Cheerz hoor.quote:
daar gaat het niet om... gaat om de principequote:
ik ben vandaag voor de verandering vrij... moet abo voor trein regelen. ga straks fotos laten maken en naar het ns loketquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:32 schreef douche-eendje het volgende:
Het is zo lekker druk hier op werk... zucht
Ja vrijdag was ik daar ffquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb gistermiddag vrij genomen om thuis maar eens op te ruimen en schoon te maken. Nu heb ik in ieder geval niet meer het gevoel dat ik op mn werk tijd zit te verdoen terwijl er thuis nog meer dan genoeg te doen is.
Bart, was jij vrijdag toevallig nog bij de AH XL? Volgens mij heb ik je daar gespot.
waar zit starkopie?quote:
Tegenover de Blokker.quote:
oh ok dichter bij dan de stad...quote:
Dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |