ik woon hier al anderhalf jaar en volgens mij hebben wij nog geen housewarming gegevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:17 schreef lynda het volgende:
Na 5 maanden nieuw huis te hebben.. eindelijk datum voor housewarming geprikt![]()
werd ook eens tijd
idd...quote:
Daar zit ik al een jaar of drie in denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 10:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd...
zeg bart, ik stond gister in de lift, en heel toevallig zag ik je naam op het lijstje van de VVe, dat je in het bestuur zit.
nooit eerder opgevallen.
nog geen 1x geweest. als er iets nodig is, komt het er toch wel door heen. zoals het gebeuren met de liften.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar zit ik al een jaar of drie in denk ik.
Zegt wel wat over hoe vaak je op ALV's komt.
op die fiets.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:27 schreef Bart het volgende:
Ja sowieso, binnenkort beginnen we met de liften van jouw flat. Scheelt een hoop geld met de manier waarop we het nu gaan aanpakken.
Geen idee hoe Hans het precies ingepland heeft...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets.
1 lift per keer hoop ik... anders wordt het lopen 7 hoog.
we horen het wel.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee hoe Hans het precies ingepland heeft...
Als er een gelegenheid is om een feestje te vieren pakken wij die aanquote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik woon hier al anderhalf jaar en volgens mij hebben wij nog geen housewarming gegeven
Vuurspuger?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
we horen het wel.
had je vrijdag die vuurspuger nog gezien?
Oh, ik ben net naar de wc geweest. Dat moeten we vierenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Als er een gelegenheid is om een feestje te vieren pakken wij die aan![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:10 schreef lynda het volgende:
Dat is nog maar 1 biertje!
Tap mag nog 1,5 week boven op de koelkast blijven staan ipv in de koelkast
ik denk dat bart en ik wel willen helpen opdrinken...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef lynda het volgende:
Hey ik drink het bier niet op! Daarvoor moeten jullie bij vriend zijn
hmm...quote:
In 't Rak ook. Ik mag tenminste aannemen dat je niet op je luie reet gaat zitten met die verjaardagquote:
Te ver. Bier moet dichtbij zijn! Bij voorkeur wordt het gebracht door een vrouw.quote:
Bedieningquote:Op maandag 26 juli 2010 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Te ver. Bier moet dichtbij zijn! Bij voorkeur wordt het gebracht door een vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |