ach so... ik ga straks daar even kijkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Het is een van die losstaande gebouwtjes, tussen de kapper en de poelier in.
beter in 1x goed dan 3 keer terug gaan. zoals bij mn id kaartquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:51 schreef lynda het volgende:
Voor treinabo is foto uit fotohokje op cs ook genoeg
Idd. De foto's die ze bij de starcopy maken zijn ook geschikt voor paspoorten enzo.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beter in 1x goed dan 3 keer terug gaan. zoals bij mn id kaart
preciesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Idd. De foto's die ze bij de starcopy maken zijn ook geschikt voor paspoorten enzo.
Bij de starcopy is het ook gewoon zo'n hokje, maar dan eentje die speciaal gebouwd is op foto's voor paspoortenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:04 schreef lynda het volgende:
Treinabo heeft geen officiele foto nodig.
Nou treinabo.. Op je stamkaart.
Dan duik ik liever even 2 sec zo'n hokje in ipv dat ik weer 5 foto's a 10 euro heb liggen waarvan ik er 4 nooit zal gebruiken.
En daarom zei ik er ook bij, voor treinabo heb je geen officiële foto's nodigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de starcopy is het ook gewoon zo'n hokje, maar dan eentje die speciaal gebouwd is op foto's voor paspoorten.
Ja hoor!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:26 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom zei ik er ook bij, voor treinabo heb je geen officiële foto's nodig![]()
(Serieus heb jij ooit alle 5 de officiele foto's gebruikt?)
nooit een conducteur geloven hoor ik netquote:
idd een hoop gezeur, zeggen ze nog dat er meer treinen op tijd rijden. alleen niet op mijn traject.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:02 schreef lynda het volgende:
Ik weet er alles van..![]()
Wees blij dat het nog niet op chip moet, scheelt hoop gezeur.
En weer brand(je) in de duinen
Behalve als het mijn vader is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nooit een conducteur geloven hoor ik net![]()
ketjap heb ik altijd op voorraad, mocht ik nasi en/of bami gaan maken. echte nasi bart, niet die kleffe blauwe hap van de marinequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:29 schreef lynda het volgende:
Het heeft soms zijn voordelen om zo dichtbij die toegangsweg te zitten, beetje sirene valt wel op
Ik kon gelukkig een hoop gebruik maken van "Taxi Papa" die tijd, geen weertype is hem te extreem om in te rijden![]()
En nu AH tijd voor de ingrediënten van wraps met honing en cayennepeper en gerookte kip en ketjap en hoop andere lekkere dingen![]()
Blauwe hapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ketjap heb ik altijd op voorraad, mocht ik nasi en/of bami gaan maken. echte nasi bart, niet die kleffe blauwe hap van de marine
En dan?quote:
Tja nieuw huis hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ketjap heb ik altijd op voorraad, mocht ik nasi en/of bami gaan maken. echte nasi bart, niet die kleffe blauwe hap van de marine
je weet tenminste dat je ze nodig heb. ik was een keer aan het koken toen miste ik een paar dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Tja nieuw huis he![]()
Zijn de kleine dingen die nu echt gemist worden in de keuken.. Voorraad begint aardig groot te worden gelukkig
Daar hebben ze dan ook 'recepten' en 'boodschappenlijstjes' voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je weet tenminste dat je ze nodig heb. ik was een keer aan het koken toen miste ik een paar dingen
ach ja... nu gebruik ik ook boodschappenlijstjes.quote:Op woensdag 28 juli 2010 06:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan ook 'recepten' en 'boodschappenlijstjes' voor uitgevonden.
Werkenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
waar is iedereen? tis een beetje stil...
Daar heb ik nog twee kaartjes voorquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb het gehoord idd...
een nieuwe tentoonstelling in stedelijk museum binnenkort?
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat een paupers. ik moest een keer 45 minuten wachten op het standskantoor ivm id-kaart en ik heb niets gekregen.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan was.
quote:
quote:
zal niet de eerste keer zijn trouwensquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat ze dachten dat je een Marokkaan was.
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zal niet de eerste keer zijn trouwens
snifquote:
quote:
gij krengquote:
zoet of zout?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |