ghehe ik ben beetje dom geweest. Gereden zonder verzekering, zonder kenteken, dan komt kenteken bewijs daarbij, vervolgens geen certificaatquote:Op maandag 21 juni 2010 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
870 euro? wat heb je allemaal gedaan dan?
hihi tyquote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
Ja, die TT omschrijft het topic echt perfect.. Props voor je titelkeuze.
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:49 schreef FapFap het volgende:
[..]
ghehe ik ben beetje dom geweest. Gereden zonder verzekering, zonder kenteken, dan komt kenteken bewijs daarbij, vervolgens geen certificaat
daarna nog eens gepakt, geen certificaat en geen helm (bash me niet op die helm dat was puur als testrondje)
ohja en niet laten zien van verzekeringsbewijs op eerste vordering ofzoiets wazigs
Ja maar ook terug naar Nederland?!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:51 schreef TheTemperTrap het volgende:
je mag gewoon rijden in belgie hoor !
inmiddels ben ik al 17 hoor!!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:51 schreef TheSorrow het volgende:
Laat me raden, je bent ook nog geen 16?
thanxquote:Op maandag 21 juni 2010 17:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
870 euro aan boetes in 1 week?![]()
Goed gedaan!
Triest figuur, op je 17e al zoveel aan boetesquote:
Gefeliciteerd nog.quote:
Nee maar, ik had dat gedaan vóór ik mijn certificaat ben. Nu ben ik een goede en verstandige burger (zonder stemrecht) die geleerd heeft van zijn fouten en alleen afentoe nog op zijn plaat gaat als hij dronken op zijn scooter op een rotonde op zijn bek gaatquote:Op maandag 21 juni 2010 17:53 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Triest figuur, op je 17e al zoveel aan boetesJou zouden ze gewoon het certificaat af moeten nemen omdat je blijkbaar niet met de verantwoordelijkheid om kan gaan
Afnemen en nooit meer teruggeven zeg ik tochquote:Op maandag 21 juni 2010 17:55 schreef FapFap het volgende:
[..]
Nee maar, ik had dat gedaan vóór ik mijn certificaat ben. Nu ben ik een goede en verstandige burger (zonder stemrecht) die geleerd heeft van zijn fouten en alleen afentoe nog op zijn plaat gaat als hij dronken op zijn scooter op een rotonde op zijn bek gaat
maar voor de rest
ben ik een toppie burger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |