abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:07:27 #152
307979 Sunnyield
The sunny side of life
pi_83199757
@Tonio

Dankje
pi_83199866
't lijkt hier wel twitter man
pi_83202510
Maar hoezo zijn er aan het begin van dit topic mensen die serieus onder de 50 euro per uur gaan voor dit soort werk? Studenten hoop ik?
graag verwijderen
pi_83202631
@TS, Bij het rondvragen van dit soort dingen begrijp ik dat je expres een beetje vaag blijft, maar heb je enig idee hoeveel mensen een gemiddelde designer/developer proberen te overtuigen van hun concepten? Projecten met 5-digit kostplaatjes willen gerealiseerd hebben voor een glimlach en een lulverhaal. Je zult toch echt wat concreets moeten hebben en met geld over de brug komen wil je (goed) werk geleverd hebben.
graag verwijderen
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:31:05 #156
307979 Sunnyield
The sunny side of life
pi_83206484
@fyah

Na wat rondvraag, zoals eerder aangegeven, is het niet makkelijk om een dergelijke vergelijkingssite op grote schaal te kunnen maken, dan heb je het nog niet over de marketing investeringen die nodig zijn om überhaupt bezoekers te trekken.

Je kan je voorstellen dat wanneer je een idee hebt en denkt dit is het! Dat je steeds meer gaat fantaseren, en daardoor steeds meer op nieuwe mogelijkheden komt en dat zo n idee je dagelijks leven gaat beïnvloeden, waardoor je niet aan iets anders kan denken. In zo n geval kan je beter op onderzoek uitgaan zoals ik gedaan heb o.a. met deze topic, en dan krijg je dankzij kritische mensen hier, een realistische beeld en inzicht op de benodigdheden en praktische zaken waar je op dat moment nog niet over nagedacht heb.

Desalniettemin juich ik alle ondernemers in spe of andere creatievelingen/avonturiers toe dat zij dingen gewoon ter sprake moeten brengen, probeer wat uit, maak bewust fouten mee, alleen zo word je er wijzer van en uiteindelijk kan dit leiden tot een groter succes
pi_83208039
Als je serieus van je zaak bent, dan kan ik wel wat voor je betekenen...

Jij weet niet duidelijk wat er gedaan moet worden. Dus moet een developer met ervaring het werk in gaan schatten tot een volwaardig product. Hoelang dit duurt kan ik nu niet zeggen omdat je je concept niet vertelt. Helaas weet ik niet wat je allemaal wilt en hoelang dit zal gaan duren en hoeveel het uiteindelijk voor jou kost.

Ik werk bij een professionele internetbedrijf. Zie PM.
Ik wil eerst weten hoe zwaar je spaarpot weegt. Dit mag via PM.
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:59:27 #158
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_83208146
We zijn geen vacaturebank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')