Mooie omschrijving van jezelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef ynuhh het volgende:
Beetje zoet vanwege de suiker maar ook zuur/bitter.
Ik heb het niet verzonnen, maar een Japanner.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, het gaat me om het woord.
Zoet
Zout
Zuur
Bitter
Umami! Dat slaat toch nergens op, noem het gewoon hartig man!
Punica?quote:
Daar doelde ik ook op ja, maar bedankt voor het toelichten.quote:
Ik vind het meer als een voetbal klinken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:06 schreef wolvendagen het volgende:
Umami klinkt als een afrikaans standje.
Zoet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, die smaak zit bij de 'normale' 4 woorden.
Jonge, umami moet iets zijn als het meisje op haar hoofd en dan een neger die haar penetreert, het kan niet anders.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het meer als een voetbal klinken.
Dat weet ik niet. Ik bef geen meisjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou, zuur en zout zijn ook voorbij gekomen.
Homo.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik bef geen meisjes.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, umami moet iets zijn als het meisje op haar hoofd en dan een neger die haar penetreert, het kan niet anders.
Gaarne.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado is sim city aan het doen nu
Zal ik hem onder de tafel schoppen?
*smiley die gniffelt*
Oké, ik doe ook niets met jongens, dus hiervoor krijg je mijn respect.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik bef geen meisjes.
Hoe, euh... google je dit?quote:
Jongens die iets met jongens doen. Trio's met twee mannen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, ik doe ook niets met jongens, dus hiervoor krijg je mijn respect.
Hoeveel Kcalorieen je met de Wii verbrandt is compleet afhankelijk hoe je hem gebruikt.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb de wii fit plus
En dat is leuk
En ik heb geen idee hoeveel calorieën je verbrandt op een dag als je echt helemaal niets zou doen dan zitten en liggen. Kwam een of ander berekening-ding tegen waaruit iets onmogelijks kwam. Dus. Weet ik nog niets (En das niet omdat ik wil afvallenMaar omdat dat ding aangeeft hoeveel calorieën je per oefening verbruikt en ik geen idee had wat je nou eigenlijk normaal verbrandt
watquote:Op maandag 21 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
M'n buren denken waarschijnlijk dat ik de hele dag seksspeeltjes aan het bestellen benik ging de post ophalen, was er nog een xtoys pakketje voor me met opzetstukken voor dat ding
Sim City.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado is sim city aan het doen nu
Zal ik hem onder de tafel schoppen?
*smiley die gniffelt*
Ik had het dus ook niet over hoeveel ik verbrand met de wii, maar als ik de hele dag op mn gat zou zitten en niets doenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoeveel Kcalorieen je met de Wii verbrandt is compleet afhankelijk hoe je hem gebruikt.
Ik weet bijvoorbeeld dart je met tennissen gewoon kunt gaan zitten, en met je polsen alles kunt doen, maar ik ga altijd lekker fanatiek staan en echt meppen.
Ik heb ook de Wii-jog, dus als ik bijvoorbeeld Mario speel, moet ik zelf lopen om vooruit te komen.
Bah.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jongens die iets met jongens doen. Trio's met twee mannen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
M'n buren denken waarschijnlijk dat ik de hele dag seksspeeltjes aan het bestellen benik ging de post ophalen, was er nog een xtoys pakketje voor me met opzetstukken voor dat ding
Ik zie het!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gewoon intypen 'standje' en dan op Afbeeldingen klikken. Ik ben geen ervaren zoeker.
Inderdaad, bruin zijn ze allemaal zowat.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zie het!Nou ja, toevallig dat het twee Afrikanen zijn.
Oh, wacht, het zijn Hindoestanen.Care. Buitenlanders.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
Trio met een extra meisje zou ik dan voor gaan.quote:
Ik gok dat je rond de 75 kilo weegt, dan verbrand je per uur 75 K-calorieeen, als je verder niets doet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het dus ook niet over hoeveel ik verbrand met de wii, maar als ik de hele dag op mn gat zou zitten en niets doen
Ik heb ook de wii jogEn dus dat balanceboard nu en dat vind ik heel leuk
Jawelquote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]Doen ze dat niet even een neutrale verpakking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |