Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
whehequote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef norich het volgende:
kut, dacht ik origineel te zijn... zie ik net de tt van nijmegen
mooiquote:
strafkamp voor de spelersquote:
Tori Amosquote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat hebben chicks toch altijd met Tori Amos?
worden ze eerst afgestraft door portugal, doen kim jong-iI het nog even dunnetjes overquote:
Jij altijd, creatief bengeltje van me!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:51 schreef Assiej het volgende:
Heyy 100%Tukker ( late reactie maar het is mij bij deze vergeven? )
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met de Zomer!
Veel ijs eten jullie! Heb ik weer loon
toch maar geen sweex tv?quote:
en als het nou een tv van trust was geweest?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net al gekookt en gegeten. Ben er misselijk van.
Klopt, wat een mallootquote:Op maandag 21 juni 2010 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
die scheids bij chili - zwitserland is niet goed wijs
dan ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als het nou een tv van trust was geweest?
hoezo dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb net al gekookt en gegeten. Ben er misselijk van.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moet altijd met een theelepeltje dat gebakken botervet uit de pan snoepen. Ik kan het gewoon niet laten want het is zo lekker. En nu ben ik er misselijk van.
Goed voor je cholesterolquote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik moet altijd met een theelepeltje dat gebakken botervet uit de pan snoepen. Ik kan het gewoon niet laten want het is zo lekker. En nu ben ik er misselijk van.
denk jij wel eens aan de cholesterol dan?quote:
Mannen dir calorieën tellenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk jij wel eens aan de cholesterol dan?
jij nooit?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mannen dir calorieën tellen
Mannen die zich druk maken om cholesterol
Over het algemeen denk ik; Big Tastyquote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij nooit?
ik denk d'r altijd aan als ik op de wc zit
iddquote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mannen dir calorieën tellen
Mannen die zich druk maken om cholesterol
knuffel dan maar?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoef je niet nog eens extra zo te doenik ben nu zielig.
Manks. Probeer wel veel te bewegen enzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk jij wel eens aan de cholesterol dan?
ik denk d'r alleen op de wc aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Manks. Probeer wel veel te bewegen enzo.
Ja! Bedanktquote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gister heb ik nog een magnum gehad. is dat goed?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
knuffel dan maar?
* rulerofdeath geeft ratel een knuffel
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als het goed is woensdagmiddag vakantie
Dat had ik vrijdagavond dus, dat is mooi kut als alles op is.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk d'r alleen op de wc aan.
en kiek ik um mien hen en denk ik 'goh, leste rol'.
Mangsquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Manks. Probeer wel veel te bewegen enzo.
das wel vervelendquote:Op maandag 21 juni 2010 18:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat had ik vrijdagavond dus, dat is mooi kut als alles op is.
Hier in 't dorp zegt iedereen manksquote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mangs
Sjaals op de hand wassen is niet grappig
sjaals op de hand wassen?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mangs
Sjaals op de hand wassen is niet grappig
Tot 1 septemberquote:Op maandag 21 juni 2010 18:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
[..]
En hoe lang heb je vakantie dan?
Nicequote:
Dat je het zo zegt, betekent niet dat je het zo schrijftquote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier in 't dorp zegt iedereen manks, niet dat het boeit trouwens. Hoezo smijt je die sjaal niet in de wasmachine trouwens? Hoezo sjaal, het is zomer
Kom dan wat meer hierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
dit is volgens mij bijna het 10e topic op rij dat mijn enige post bestaat uit hallo zeggen![]()
moi
afgelopen week druk geweest op het werk en verder in het weekend weinig tijd om ff achter de laptop te kruipen; veel voetbal kijkenquote:
Hehehe, voetbalquote:Op maandag 21 juni 2010 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
afgelopen week druk geweest op het werk en verder in het weekend weinig tijd om ff achter de laptop te kruipen; veel voetbal kijken
Nou, het is mangsquote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij spreek ik het zelf ook uit als 'manks'
probeer zoveel mogelijk wedstrijden te zienquote:
ik zal er op letten als ik het een keer moet schrijven/typen, dat het dan anders moet dan de uitspraakquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij altijd, creatief bengeltje van me!
Gewoon gekheidquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
probeer zoveel mogelijk wedstrijden te zien
[..]
ik zal er op letten als ik het een keer moet schrijven/typen, dat het dan anders moet dan de uitspraak
Misschien zit ie ook altijd stiekem achter je in de busquote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Alleen nu krijg ik een beetje het idee dat jij weet hoe mijn leven eruit ziet
gezien je mij creatief vind
stalk je me?
moet dat niet met de hand gewassen worden?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat je het zo zegt, betekent niet dat je het zo schrijft
En die sjaal moet op de hand gewassen worden. En het is een zomersjaal, en hele dunne. En van Otazu, dus cool
Op de hand wassen is een uitdrukkingquote:Op maandag 21 juni 2010 20:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet dat niet met de hand gewassen worden?
quote:
quote:
Zou niet eerste keer zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien zit ie ook altijd stiekem achter je in de bus![]()
Hoi Assie
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
![]()
Volgende week één van de laatste keren trouwens dat ik in Goor kom
dat is dan wel weer jammerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
En toen ze begonnen te strippen kwam Big Bubba langs. De rest van het relaas van de Bavaria meisjes is bekend![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg doenquote:
Heb je Office 2010 in het Nederlandsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Office 2010, beetje jammer alleen dat hij nu mn complete inbox van Gmail (5547) binnenhaalt
.
Joadequote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb je Office 2010 in het Nederlands?
waarom zou het niet kunnen tippen? het is gewoon klote dat de opmaak tussen de 2 programma's niet goed blijft. En aangezien ik de sjablonen van school niet in OpenOffice.Org kan gebruiken. daarom moest ik mijn afstudeerverslag ook op 't werk in MS Office doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed omdat het gratis is, maar het kan niet tippen aan office dat stiekem ook gratis is.
Het kan niet tippen aan Office aangezien (Bijna) iedereen HET office gebruikt en je dus altijd tegen fouten/problemen van open aanloopt + waarom moeite doen als je ook office gratis en goed kunt gebruikenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom zou het niet kunnen tippen? het is gewoon klote dat de opmaak tussen de 2 programma's niet goed blijft. En aangezien ik de sjablonen van school niet in OpenOffice.Org kan gebruiken. daarom moest ik mijn afstudeerverslag ook op 't werk in MS Office doen.
Geen nieuwsgroepen hierquote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
JoadeUsenet >> http://nzbindex.nl/releas(...)us-x32-x64-NL-UK.nzb
VLK dus geen key/trial of ander gezeik![]()
tjah, dan dikke pech voor de conflicten. En ik kijk wel naar de prijs want ik wil d'r wel een beetje op aan om de software legaal te houden. nu is het misschien wel een beetje een slap beginnetje, maar het is in ieder geval een begin. Als ik een pakket van ms office wil nemen dat hetzelfde kan als openoffice.org, dan ben ik 630 euro kwijt minus ms outlook wat niet bij openoffice in zit.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het kan niet tippen aan Office aangezien (Bijna) iedereen HET office gebruikt en je dus altijd tegen fouten/problemen van open aanloopt + waarom moeite doen als je ook office gratis en goed kunt gebruiken.
dat gebruikten ze op typles toendertijdquote:
DOS!quote:
wat had ik een hekel aan W95 in den beginnequote:
ik ken al die dos-commands nogquote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat had ik een hekel aan W95 in den beginne
zoals? de basis commando's zijn niet zo heel moeilijkquote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ken al die dos-commands nog
del *.*quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoals? de basis commando's zijn niet zo heel moeilijk
whehequote:
En als je CTRL+F2 drukte werd keurig aangegeven dat het "typeles toentertijd" moest zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat gebruikten ze op typles toendertijd
waarom zie ik allemaal plaatjes uit m'n cache als jouw avatarquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als je CTRL+F2 drukte werd keurig aangegeven dat het "typeles toentertijd" moest zijn
whehequote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als je CTRL+F2 drukte werd keurig aangegeven dat het "typeles toentertijd" moest zijn
Nou?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waarom zie ik allemaal plaatjes uit m'n cache als jouw avatar
wat nouquote:
Jah, jij ziet plaatjes uit je cache als mijn avatar, dan heb je toch wat uit te leggen!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat nou![]()
, moet ik daar nou mee
Ik zie een prullenbak, dat is goed lijkt me ;p?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef ACT-F het volgende:
Jah, jij ziet plaatjes uit je cache als mijn avatar, dan heb je toch wat uit te leggen!
Die van mij is mooierquote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik zie een prullenbak, dat is goed lijkt me ;p?
Alleen amsterdammers zeggen kakkenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
Trusten Sander
Mijn blozen was dus eigenlijk zeer terecht. Ik schaamde me omdat ik voor de zoveelste keer een woord niet ken. Achteraf maar beter ook.Driet'n..zeg dan gewoon kakken ofzo.
Ik zeg het ook en ik heb niks, maar dan ook echt helemaal niks met A'damquote:
Meer de categorie lompquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zeg het ook en ik heb niks, maar dan ook echt helemaal niks met A'dam![]()
Ik kan best wel twents verstaan maar de woorden hierzo zijn me (te) vaak totaal onbekend.![]()
Is dat dan oud-twents ofzo? Of iets dat vrijwel alleen op het platteland wordt gesproken?
Neehoorquote:
ja lompquote:
Goedemorgen zonnestraaltjequote:
Omdat je altijd al laatste weg moet bij dat soort feestenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:41 schreef Robinhoo het volgende:
tering wat een kater. waarom bleef ik bij dat feest tot 2.30
Ik mag niet meer spammen van Robinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef Mdrop het volgende:
Echt ... wat een rust hier ,,, iedereen doet net of hij druk is?
Het gerucht gaat ook dat jij een pm hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
het gerucht gaat dat er een HTC HD2 Pro komt, met uitschuifbaar toetsenbord![]()
dat gerucht gaat nu ook over jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook dat jij een pm hebt
Het gerucht is direct kut door WMquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
het gerucht gaat dat er een HTC HD2 Pro komt, met uitschuifbaar toetsenbord![]()
Ik kan de site's niet bekijken ivm school (quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm ik wil graag een nieuwe tv. Nu ben ik op deze uitgekomen:
http://tweakers.net/price(...)cmaster-p2270hd.html
maar ik twijfel nog![]()
Ik heb nu:
http://www.p4c.philips.co(...)t5402_01_pss_aen.pdf
Ben gister bij de MM geweest, niks mis mee met de monitoren van samsung. Heb zelf ook als pc monitor een samsyng syncmaster (931bf)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het gerucht is direct kut door WM.
[..]
Ik kan de site's niet bekijken ivm school () , maar het beeld van een samsung is wat zachter om te kijken en dat vind ik persoonlijk fijner, even bij een EP/MM of wat dan ook kijken wat je fijner vind.
Ik vind ze juist fijner dat zij ik toch ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ben gister bij de MM geweest, niks mis mee met de monitoren van samsung. Heb zelf ook als pc monitor een samsyng syncmaster (931bf)
Ja hoor, heeft het zin om het aan jou te vragenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Assiej het volgende:
2 toetsen gehad, beiden net onvoldoende
kan ik er ook nog wel bij hebben.![]()
![]()
HOI, alles goed hier?
kan je er ook nog wel bij hebben? wat is er nog meer aan de hand dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Assiej het volgende:
2 toetsen gehad, beiden net onvoldoende
kan ik er ook nog wel bij hebben.![]()
![]()
HOI, alles goed hier?
Kijk maar in de OP als je wilt weten wie ik ben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie ben je en waarom woon je in Maastricht?
Jawel, hier ook alles goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft het zin om het aan jou te vragen.
HOOI ASSIEj![]()
![]()
!
Ja omdat deze cijfers juist het belangrijkste zijn en willen zeggen of je over gaat ja of nee..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan je er ook nog wel bij hebben? wat is er nog meer aan de hand dan?![]()
hier alles wel oké, geen zin in werken vandaag
En ik maar denken dat je me stalkt, auw mijn egoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, maar ik lees me wel eens in...
Niet mee eens, sorryquote:
Hoezo niet ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Redbaron het volgende:
bah kutdag vandaag!! overal waar ik kom is het wachten chauffeurkan hier in belgie om 4u laden en om half 5 mag ik geen meter meer rijden. FFFUUUUUU!!!!
Mag in meerdere landen niet als het goed isquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wie ben je en waarom woon je in Maastricht?
Oké , halve dagenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mag in meerdere landen niet als het goed is
vrachtverkeer mag na een bepaalde tijd niet meer in het land + rijden, dus moeten ze aan de kanten stallen
en evt. pitten of wat
moet dat daar?quote:
Oké, ik ben akkoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef norich het volgende:
[..]
Kijk maar in de OP als je wilt weten wie ik ben.
En ik ben op kamers in Maastricht, vandaar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, ik ben akkoord.
Welkom in TOF!
Vredespaleis bezoeken enzoquote:
Heb je Femke nog geneukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vredespaleis bezoeken enzo
Heb Cohen, Halsema, Pechtold en Rutte nog gezien
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, ik ben akkoord.
Welkom in TOF!
Ik zag vandaag een foto van Wesley Sneijder. Je mag me aanraken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vredespaleis bezoeken enzo
Heb Cohen, Halsema, Pechtold en Rutte nog gezien
Nou, spannend heurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een foto van Wesley Sneijder. Je mag me aanraken.
Gast, ik post hier al langquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oké, ik ben akkoord.
Welkom in TOF!
Er werd toch gevraagd wat ik er deed?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Datzelfde geld imho voor jouw opmerking
Je bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er werd toch gevraagd wat ik er deed?
zit nu nog op m'n werk, ga het vanavond binnenhalenquote:
* ReMcOrE raakt Samzz aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een foto van Wesley Sneijder. Je mag me aanraken.
Bafana Bafanaquote:
i knowquote:
ja, die moeten oppassen dat ze er niet met 0-4 vanaf gaan na 90 minutenquote:
Jij ging speciaal om partijleiders te zien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er werd toch gevraagd wat ik er deed?
als Bafana Bafana met 0-4 wint dan zou het, bij de huidige 0-1 voor Uruguay, nog wel eens vervelend kunnen gaan worden voor Mexicoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep.![]()
Maar dan gaat nog Mexico door.
Nee hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i know
[..]
ja, die moeten oppassen dat ze er niet met 0-4 vanaf gaan na 90 minuten
PS: dan zou het, bij de huidige 0-1 voor Uruguay, nog wel eens vervelend kunnen gaan worden voor Mexico
Onder anderequote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ging speciaal om partijleiders te zien?
dat bedoelde ik dus ook, als ze er 2 bijmaken en Uruguay blijft 0-1 voorstaan, is Mexico de pineutquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor
1. Het doelpuntensaldo over alle groepswedstrijden.
2. Meeste doelpunten gescoord in alle groepswedstrijden.
3. Meeste punten in de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
4. Doelpuntensaldo als resultaat van de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
5. Meeste doelpunten gescoord in de groepswedstrijden tegen andere ploegen met gelijk aantal punten.
6. Lottrekking door het organiserend comité van de FIFA World Cup.
1 = gelijk
2 = Mexico heeft NU 1 doelpunt meer gescoorddus nu is Mexico nog gewoon door. maar als Zuid Afrika met 4-0 wint dan is Zuid Afrika dus verder
+ Astrid, heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:36 schreef Redbaron het volgende:
astrid geen verstand van zaken
je mag 2x per week 10 rijuren hebben en de rest 9, daarbij komt arbeidstijd maximaal 15per dag. aangezien ik om 01.30 ben begonnen ben ik dus uitgewerkt om 16.30.
rijverbod geldt in bijv duitsland en frankrijk op zon en feestdagen...
Wat hoop ik daaropquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:04 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij hebben we nu dit:
Uruguay scoort nog 2 keer (en geen andere goals): loting tussen Zuid-Afrika en Mexico,
Uruguay scoort eenmaal, Zuid-Afrika eenmaal (geen andere goals): Zuid-Afrika door,
Zuid-Afrika scoort 2maal (geen andere goals): Zuid-Afrika door.
weet ik maar ik doelde meer erop dat hij mijn naam zonder hoofdletter heeft geschreven, alsin 2 woordenquote:
nee, jij vroeg toch wat lomp was?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat ik lomp en onbenullig ben??
hoezo? ze staan achterquote:
Ik ken de betekenis van 'lomp' wel maar weet niet wat Mdrop ermee bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, jij vroeg toch wat lomp was?
ow, zeg dat danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ken de betekenis van 'lomp' wel maar weet niet wat Mdrop ermee bedoeld.
pafipo
[ afbeelding ]
dat wordt opruimenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, ik zo net koken, wil ik een pan omspoelen, woesh hele keuken onder het water![]()
dus ik: GODVERDOMME! wil ik andere pan pakken, flikkert die op de grond omdat alles nat is, dikke teringzooi nu
Dat was je eerste verzoek.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ook weer thuis met de klamme balg, nu maar eens eten koken ofzo, godverdomme.
En ingewilligdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, ik zo net koken, wil ik een pan omspoelen, woesh hele keuken onder het water![]()
![]()
En dat was de tweede.quote:dus ik: GODVERDOMME! wil ik andere pan pakken, flikkert die op de grond omdat alles nat is, dikke teringzooi nu
Geloof me, het is hier wel eens een grotere puinzooi geweest, en ik weet van wie het komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat was je eerste verzoek.
[..]
En ingewilligd
[..]
En dat was de tweede.
Joa, vanaamd ofzo.quote:
SPOILER: Joodels Joop
Omdat ik die wel tof vindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:59 schreef norich het volgende:
Justin, waarom heb jij een Estland vlag als UI?
whahaha, dat lijkt me best ff balen jahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En ik kan weer eens met de auto naar de garageUitlaatpijp is doorgeroest. Ik reed vanmiddag wat rond en ineens: kgggggg kletter kletter, kraaaaaak!!! Teringherrie man
Ik meteen de auto aan de kant tyfen, eronder kiekn en een flink potje schelden. Ben daarna maar weer ingestapt en ben met een gangetje van 20 km/u en met alarmlichten aan naar huis gereden (was nog maar een kilometertje). Morgen met t kreng naar de garage om weer lekker veel geld uit te geven
Meda blokjesding?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik sta in de krant![]()
http://schoolfeest.goorsnieuws.nl/krant/
Pagina 21 rechtsonderin
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Meda blokjesding?
Heuj! Bier!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
EDIT:
O wacht, nu begrijp ik wat je bedoelt. Nee, in dat rondje met die bierglazen. De linkerhand is de mijne![]()
Nee, doe ik morgenvroeg!quote:
Godsakker, dikke metaalsmaak eraan.quote:
Schultenbrau?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Godsakker, dikke metaalsmaak eraan.
Dan maar in een glas.
Da's niet moeilijk, kan ik ook:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik snap ook niet hoe hij het vragen kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |