Ik denk dat dit ook uitgestorven is vergeleken met a Coruña Zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat strand is wel uitgestorven vergeleken met Scheveningen aanstaande zaterdag, bijvoorbeeld.
Treffend voorbeeld, m. Je ziet gelijk mijn punt.quote:
Een klein busje in Amsterdam, JK. Zo eentje van het gemeentelijk vervoerbedrijf die je op zijn route overal kan laten stoppen. De officiële naam is dan ook de Stop & Go.quote:
Deerniswekkend, misschien zelfs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat is wel heel mistroostig, dan, UIO...
Z'n primaire functie kwijt hij voorbeeldig. Hij rijdt en hij stopt. Nagenoeg voor mijn deur ook. Dus wat dat betreft ben ik tevree. Maar er is zoveel meer in het leven, m.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat is wel heel mistroostig, dan, UIO...
Dan lees je toch gewoon de tweets vanaf het strand?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij versta ik dan net niet wat er gezegd wordt in dat hotel.
Beetje jammer wel. Buiten op een terras dan ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij versta ik dan net niet wat er gezegd wordt in dat hotel.
Een knielfunctie, JK? Ik weet niet wat voor perverse gedachten jij hebt bij openbaar vervoer middelen, maar mijn transportmiddelen hoeven echt niet te knielen voor me.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beschikt 'De Opstapper' ook over een knielfunctie, ruime toegang voor rollators en rolstoelhefplateau?
die hebben ze hier dus niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Buiten op een terras dan ?
Je hebt van die stadsbussen die kunnen zakken bij een halte om de instap makkelijker te maken: de knielfunctie. Kijk jij nooit RTL Transportwereld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Een knielfunctie, JK? Ik weet niet wat voor perverse gedachten jij hebt bij openbaar vervoer middelen, maar mijn transportmiddelen hoeven echt niet te knielen voor me.
KudtHotelquote:
Ik heb me nooit beseft dat ik met het niet bekijken van RTL Transportwereld, essentiële informatie voor het functioneren in de maatschappij zou missen, JK.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt van die stadsbussen die kunnen zakken bij een halte om de instap makkelijker te maken: de knielfunctie. Kijk jij nooit RTL Transportwereld?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |