Eerst kijken of het leuke monteurs zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, die monteurs vinden het vast niet erg als jij nakend in de tuin legt te liggen.
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme, m. Alsof je in een rijdende snoepjeswinkel zit.
Ach, ik kan me zo voorstellen dat zulks in Lijn 1 wel eens bijna ervan komt, verleidingtechnisch gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, waarom zou je ook, JK.
Bijna UIO. Bijna!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft een monteur Arie in de fik gestoken? En komt die monteur dat nu repareren? Daarvoor moet je in Beverwijk zijn, T.
Och, uiteindelijk is het toch gajes, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, ik kan me zo voorstellen dat zulks in Lijn 1 wel eens bijna ervan komt, verleidingtechnisch gezien.
Niet bijna, T. Het brandwondencentrum ligt in Beverwijk. Weliswaar direct als je Beverwijk komt binnenrijden, maar toch echt binnen de stadsgrenzen.quote:
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Joene het volgende:
Mogguh Swets. Waren er nog mooie spaanse jesters op het strand ?
In Nederland zonnen steeds minder vrouwen topless, schijnbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.
ik hou dr van dus .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |