Zeurdert.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef Tally het volgende:
Het is net een clit
IK ken um wel vinduhquote:
Puur platonisch natuurlijk!quote:
Ach J, ik zit in ieder geval niet thuis niks te doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef KingOfMars het volgende:
Je bent gewoon een slome homo JK!
Ik welquote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach J, ik zit in ieder geval niet thuis niks te doen.
Daar ergens ja!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zit toch ergens achter je oren? Ofzo?
Diezelfde die geen interesse in de clit heeft J.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef KingOfMars het volgende:
En we zijn weer centraal.. Welke homomod doet dat nou elke keer?!
Allaaaaaaaaaaang!quote:
En ik maar iedereen die voor het eerst alleen op reis gaat aanraden om dat eerst eens in Scandinavië te proberen als je je nog niet veilig voelt bij het idee alleen op reis te gaan in het buitenland.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mên, als je ergens geen wapens nodig hebt is het daar wel.
Of je moet echt willen Ray Mearsen in de wildernis, dan heb je een kapmes nodig.
Ja jaquote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Tenminste, jij bent ook een wijf maar anders. Jij bent tof! Itt de buren van J.
Nee dat ken beter door de brievenbus van de buren.quote:
Zou je wel willenquote:
Jij nietquote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Joene het volgende:
ik mag niet klaarkomen T. dat weet je toch.
Dat zegtie nuquote:Op maandag 21 juni 2010 19:28 schreef Joene het volgende:
Had je gister moeten vragen toen reed ik ongeveer je voordeur eraf.
Demmit. Vrouw is met de auto weg!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Tally het volgende:
Mannen. Wil 1 van jullie voor mij hier op de hoek bij de Mac even een ijsje kopen en een milkshake.
En deze naar mij brengen? Ik betaal in natura en de kosten van het ijsje en de milkshake.
Lijkt me gewoon logisch J.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:27 schreef Joene het volgende:
Of ben ik dan heel kinderachtig dat ik dat TOT vandaag wel deed en nu niet meer ?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Demmit. Vrouw is met de auto weg!!
Ja anders most ik langskommuh T. Nee het was fucking half 11 .ik wilde naar huis.quote:
ik denk niet dat ik ooit nog met ze praat , gezelligquote:
Dan wilde je idd niet langs komen als je naar huis wildequote:Op maandag 21 juni 2010 19:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja anders most ik langskommuh T. Nee het was fucking half 11 .ik wilde naar huis.
Ja jaquote:Op maandag 21 juni 2010 19:32 schreef Joene het volgende:
Nee![]()
Volgende keer weer als je op je nest ligt ok ?
Die blijft die 3 minuten wel even benedenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef Joene het volgende:
Moet ik eerst smsen of stuur je arie gewoon weg ?
*ding dong*quote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef Joene het volgende:
Moet ik eerst smsen of stuur je arie gewoon weg ?
Najah dat is wel net zo makkelijk he , als je ff an komt wippen , whehehehequote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef KingOfMars het volgende:
Moet het perse als ze in bed ligt dan?.
2:35 inclusief de muts poetsen is genoeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die blijft die 3 minuten wel even beneden
Ze mag al blij zijn dat ze uberhaupt die 14 keiharde cm's krijgt!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef Joene het volgende:
[..]
2:35 inclusief de muts poetsen is genoeg.
alle 14 is toch heel wat J.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ze mag al blij zijn dat ze uberhaupt die 14 keiharde cm's krijgt!
Die ken ik wel hebben.quote:
\quote:
Ik kreeg net te horen dat ik voorlopig niet meer krijgquote:
Ja , Shoarma met zo van die meurende saus.quote:
Wromnie?!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat ik voorlopig niet meer krijg
Niks voor jou!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja , Shoarma met zo van die meurende saus.
Nee J. ik krijg nietsquote:
Klopt maar pislink van dat gezeik met die leuke buren.quote:
wrm nie ?quote:
Gelukkig kijk ik uit op de gevangenis, whehehe.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:51 schreef Joene het volgende:
ik ken het JK
http://www.indeed.nl/Stratenmaker-vacaturesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, weer mooi weer.
En ik zit binnen.
Ergens klopt er dan iets niet, dunkt me zo.
quote:Salarisindicatie : bruto per maand
't Is eeuwig zonde dat bij deze collectie minderheidsgroepen 'vrouwen' is weggevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, dat is fysiek werk, m.
Dat is voor allochtoniërs en kampers.
Ik zit ook binnen. Nog wel. Buiten te koud nog ffquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, weer mooi weer.
En ik zit binnen.
Ergens klopt er dan iets niet, dunkt me zo.
Ik krijg ook nog visite. Dus ik weet nog niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nakend in de tuin liggen?
*winkie winkie*
Monteur voor mijn keuken. Die mijn man 3 weken geleden in de fik heeft gestoken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie komt (whehehe) er?
Langs, eventueel?
Eerst kijken of het leuke monteurs zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, die monteurs vinden het vast niet erg als jij nakend in de tuin legt te liggen.
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Verdomme, m. Alsof je in een rijdende snoepjeswinkel zit.
Ach, ik kan me zo voorstellen dat zulks in Lijn 1 wel eens bijna ervan komt, verleidingtechnisch gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, waarom zou je ook, JK.
Bijna UIO. Bijna!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft een monteur Arie in de fik gestoken? En komt die monteur dat nu repareren? Daarvoor moet je in Beverwijk zijn, T.
Och, uiteindelijk is het toch gajes, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, ik kan me zo voorstellen dat zulks in Lijn 1 wel eens bijna ervan komt, verleidingtechnisch gezien.
Niet bijna, T. Het brandwondencentrum ligt in Beverwijk. Weliswaar direct als je Beverwijk komt binnenrijden, maar toch echt binnen de stadsgrenzen.quote:
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:00 schreef Joene het volgende:
Mogguh Swets. Waren er nog mooie spaanse jesters op het strand ?
In Nederland zonnen steeds minder vrouwen topless, schijnbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.
ik hou dr van dus .quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, ze doen hier gewoon aan topless! Eindelijk een Nederlandse gewoonte die overslaat naar de rest van Europa.
Ik denk dat dit ook uitgestorven is vergeleken met a Coruña Zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:37 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat strand is wel uitgestorven vergeleken met Scheveningen aanstaande zaterdag, bijvoorbeeld.
Treffend voorbeeld, m. Je ziet gelijk mijn punt.quote:
Een klein busje in Amsterdam, JK. Zo eentje van het gemeentelijk vervoerbedrijf die je op zijn route overal kan laten stoppen. De officiële naam is dan ook de Stop & Go.quote:
Deerniswekkend, misschien zelfs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat is wel heel mistroostig, dan, UIO...
Z'n primaire functie kwijt hij voorbeeldig. Hij rijdt en hij stopt. Nagenoeg voor mijn deur ook. Dus wat dat betreft ben ik tevree. Maar er is zoveel meer in het leven, m.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Dat is wel heel mistroostig, dan, UIO...
Dan lees je toch gewoon de tweets vanaf het strand?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij versta ik dan net niet wat er gezegd wordt in dat hotel.
Beetje jammer wel. Buiten op een terras dan ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij versta ik dan net niet wat er gezegd wordt in dat hotel.
Een knielfunctie, JK? Ik weet niet wat voor perverse gedachten jij hebt bij openbaar vervoer middelen, maar mijn transportmiddelen hoeven echt niet te knielen voor me.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beschikt 'De Opstapper' ook over een knielfunctie, ruime toegang voor rollators en rolstoelhefplateau?
die hebben ze hier dus niet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje jammer wel. Buiten op een terras dan ?
Je hebt van die stadsbussen die kunnen zakken bij een halte om de instap makkelijker te maken: de knielfunctie. Kijk jij nooit RTL Transportwereld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Een knielfunctie, JK? Ik weet niet wat voor perverse gedachten jij hebt bij openbaar vervoer middelen, maar mijn transportmiddelen hoeven echt niet te knielen voor me.
KudtHotelquote:
Ik heb me nooit beseft dat ik met het niet bekijken van RTL Transportwereld, essentiële informatie voor het functioneren in de maatschappij zou missen, JK.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt van die stadsbussen die kunnen zakken bij een halte om de instap makkelijker te maken: de knielfunctie. Kijk jij nooit RTL Transportwereld?!
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:09 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dat iets op televisie?
Dat heb ik hem nog niet gevraagdquote:
Nee die zitten bedektquote:
Zware baan die man.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik hem nog niet gevraagd
Wel hebben we net een half uur samen in de tuin gezetenOuwehoeren en koffie drinken
Klinkt verschrikkelijk.quote:
Nou.. Hij zit nu weer "naast" mequote:
Gooi je jesters in de strijd, T.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heeft-ie je al onzedelijk betast en/of beloerd?
Dat weet ik al een jaar. Evenwel speelt het soms even extra op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat wist je nog niet?
Dat wordt nog bumsen dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:10 schreef Tally het volgende:
Nee
Hij is hier nu anderhalf uur waarvan hij een uur in de tuin heeft gezeten
Neen, dat is gewoon de ouderdom die je parten begint te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik ook het idee dat ik met elke dag dat ik 538 hoor een klein stukje intelligentie inlever.
Nee ik bewaar mezelfquote:
Ja, dat is dus een teken van ouder worden, dat je alles wat de jeugd 'kek' of 'hip' vindt, afkeurt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef mvdlubbe het volgende:
Maar het is allemaal zo onmetelijk dom!
Nee daar krijg ik de kans niet voor. Hij blijft ouwehoerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, je heb al zitten fappen op de wc.
In natura Lubje! in natura!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:08 schreef mvdlubbe het volgende:
't Kan je niet lang genoeg duren, begrijp ik?
Heerlijk ! beter dit.quote:
Im Westen nichts Neues, Tali.quote:
Hij liegt ook!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Bijna 12 jaar op fok en dan verbazing veinzen.
Wat een vuilbek!
Liegt hij het veinzen?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef mvdlubbe het volgende:
Bijna 12 jaar op fok en dan verbazing veinzen.
Wat een vuilbek!
Krijgen we geen paars? Dem, gaat de Grote Bezielende Peroxidiaanse Leider wellicht toch nog Licht in onze Disternis brengen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:19 schreef Joene het volgende:
Maar jij bent ook blij Swets dat we geen paars groen hebben
Paars Plus gecounterd door Ruttequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Krijgen we geen paars? Dem, gaat de Grote Bezielende Peroxidiaanse Leider wellicht toch nog Licht in onze Disternis brengen!
Of de zee in en dan op een zeemijn stappen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef mvdlubbe het volgende:
De Paap zou in Afghanistan op een bermbom kunnen lopen. Of de zee in.
De keukenman is al wegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:36 schreef mvdlubbe het volgende:
En wat vindt Keukenman van de (spelletjes met) muntthee?
Het lijkt mij ook zonde van het geld maar vooruit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:19 schreef Joene het volgende:
Gezellig J alsof ze jou nog wat motten leren.
Beetje dom achterover leunen en wachten tot 16:30quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook zonde van het geld maar vooruit.
waar ?quote:
En een gratis lunch he!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Beetje dom achterover leunen en wachten tot 16:30
In mijn bh. Dat verbaast me iedere dag weer.quote:
mij ook , zou toch verwachten dat je er de hele dag mee zou spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
In mijn bh. Dat verbaast me iedere dag weer.
Zo van die broodjes roomkaas met zalm enzo.quote:
Ik ben een vrouw. Ik kan multitasken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Joene het volgende:
[..]
mij ook , zou toch verwachten dat je er de hele dag mee zou spelen.
Jeweetog! Ik hou d'r van!quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo van die broodjes roomkaas met zalm enzo.
Doe is.quote:
Hmmm ja ik ook , vandaag consultant op bezoek dus ook maar even knappe lunch regelen denk ik .quote:
* Chowi tekent herhaaldelijk een cirkel in de lucht met haar linkerhandquote:
Nee. Dat is mijn tweelingbroer. The evil one.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:26 schreef Chowi het volgende:
Q! Jij hier?
Wat tof!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef n00cL30n het volgende:
Maar goed, ander nieuws, ik heb volgende maand een DJ set te draaien in deTresor
in Berlijn!
![]()
Fijn hequote:Op woensdag 23 juni 2010 07:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
In mijn bh. Dat verbaast me iedere dag weer.
Bedoel je dat een vrouw dus eigenlijk niet kan multitasken? Ja, dat begrijp ik goed hè?quote:
En hoeist met jouw jesters?quote:
Ja goed! Ze zitten er weer lekker inquote:
Goed dat je die bewoording kiest in plaats van ze hangen er lekker bij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Ze zitten er weer lekker inIn mn BH dus
Goedemorgen Lubje!
Correct.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bedoel je dat een vrouw dus eigenlijk niet kan multitasken? Ja, dat begrijp ik goed hè?
Daar dacht ik nog over na. Maar denk ze hangen heul nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed dat je die bewoording kiest in plaats van ze hangen er lekker bij..
PICS OR IT DIDN'T HAPPEN!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n zakie zit ook keurig in m'n boxer. Relevante informatie zo op de vroege morgen.
FOTOOOOOOOOOOOOOW!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:08 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n zakie zit ook keurig in m'n boxer. Relevante informatie zo op de vroege morgen.
Homo!quote:
Seks met vrouwen van 70+ incluis?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Bifi-foto's zijn een ding (sorry JK) van het verleden.
Prima. Post eens wat foto's van andere lichaamsdelen. Dan kunnen we beslissen wat de nieuwe rage wordt.quote:
Neequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima. Post eens wat foto's van andere lichaamsdelen. Dan kunnen we beslissen wat de nieuwe rage wordt.
Mijn fantasie komt niet verder dan sleutelbeen. Dat zal wel niet de nieuwe rage worden.quote:
Grappig. Ik dacht exact hetzelfde toen ik jou zag posten.quote:
Ik schijn zulke reacties uit te lokken, ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:34 schreef NJ het volgende:
[..]
Grappig. Ik dacht exact hetzelfde toen ik jou zag posten.
Heh, wat?quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Bifi-foto's zijn een ding (sorry JK) van het verleden.
Dingen, JK. Altijd weer die dingen.quote:
Wel meer dan dat hoor. Hihihihi.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik schijn zulke reacties uit te lokken, ja.
DINGEN, IK HAAT ZE!!!11111111quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Dingen, JK. Altijd weer die dingen.
Jij hebt een BS van hout?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb zoiets van hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |