Ja ik was jou vergeten te noemenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En de mijne? Zitten die al op de post eigenlijk?
Mocht ie echt niet boven water komen heb ik er nog wel een paar voor je.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh
Dan wacht ik nog ff met hysterisch doen
Wat onwijs lief van je!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
RenRen en miss--moana de Davids gaan morgen op de post en dan is de inkoopactie rond![]()
Mocht er weer vraag of animo zijn voor een inkoopactie/groepsorder ik wil het graag organiseren
Ik vind David lekkerder lakken omdat ie dunner is en geen shrinkagequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:15 schreef miss--moana het volgende:
Jaah super! Bedankt voor het regelen![]()
Ik ben erg benieuwd naar de Davids zijn er al mensen die hem hebben uitgeprobeerd? Hoe bevalt hij?? Ik heb alleen ervaring met SV dus mijn vergelijking tegen over andere topcoats zal niet zo heel erg goed zijn
even in het slowchat topic vragenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef LisetteDiGorto het volgende:
dames,
waarschijnlijk moet ik het hier NIET vragen..(is deze "topic" (lees post) niet de goede plaats...
maar ik ga morgen een dagje naar Groningen.. Weet iemand daar nog leuke adressen om nagel lakjes te scoren? Of word ik door jullie door verwezen naar de bekende drogisterijen?
Douglas/ Ici Paris/ Kruidvat/ Etos etc etc??
Ga ik direct bestellen! Lief dat je het even zegt! Heb toevallig net deze week nog de hele shop doorgepluisd (en Nubars gevonden die ik ga bestellen zodra mn salaris er isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef mirannie het volgende:
@ Princess-a
Bubs heeft ze nu voor een zeer redelijke prijs in haar webshop
Ben er ook wel erg over te spreken. Geen shrinkage meerEn geen dikke drap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |