Ach, je kunt daar pas vanaf 25 dollar bestellen, kan me voorstellen dat z eniet gek opkijken van groepsorders.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef miss--moana het volgende:
hehe ik wil die ogen van die mensen daar wel eens zien als ze de bestelling krijgen
Zodra ik weet dat ze er genoeg hebben en verzonden worden vraag ik het geld over te maken of paypal.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:50 schreef Juud- het volgende:
Haha, wow, dit is met recht een mega orderHoera voor Bubsel die het wil organiseren. Mag ik meedoen voor 3 (kleine) potjes?
Overigens: moeten we op voorhand een (deel?)betaling aan je doen, zodat je zeker weet dat je niet met flesjes blijft zitten? Kan me nl nog wel herinneren dat het de vorige keer (bij Daph?) niet helemaal vlekkeloos ging.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb ze gemaild of ze zoveel op voorraad hebben
Geen probleem ik kan alleen ILLUSION BROWN TO SHEER GOLD niet op de site vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Mirjam het volgende:
ik wil ook graag 2 davids, en CRYSTALINE OPAL POLISH #807 en COLOR CHANGE POLISH # 123, ILLUSION BROWN TO SHEER GOLD als 't mag
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Geen probleem ik kan alleen ILLUSION BROWN TO SHEER GOLD niet op de site vinden
dat is 'm, sorryquote:COLOR CHANGE POLISH # 123
[PNL123]
damnquote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 Loqi
1 princess-a
2 E.T.
1 Crientj
2 Bubseltje
10 Nailpolish Fahion