quote:
Please approve the $103.52 Fedex priority shipping fee. Also, please be advised that we only ship via Fed Ex Priority on all international orders.
Thank you
There is an additional $160 fee [not including shipping] for handling dangerous goods
If you have any further questions please don’t hesitate in contacting us.
De order is nog niet verder in behandeling, ik moet eerst op deze mails reageren. De shipping wordt dus sowieso meer dan $ 100. We zijn met 27 en 59 topcoats dus dat is ongeveer $ 1.75 per topcoat extra (ex verzendkosten in NL). Totaal komt dan nog uit op minder dan $ 3 per topcoat.
Ik denk dat $3 niet echt een aanslag op de portemonnee is, maar ik wil het toch even laten weten voor dit verder gaat.
Niet nodig zo gaan gewoon met een zending voor de shop meequote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef DeltaCephei het volgende:
De verzendkosten van de vorige groepsorder:
[..]
Aaah oke dus de shipping valt enorm mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet nodig zo gaan gewoon met een zending voor de shop mee
Zal nu minder zijn waarschijnlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 12:33 schreef Diconnected het volgende:
De vorige keer kwamen er ook nog iets van 28 euro aan inklaringskosten bij ofzo, toen moesten we nog iets van 48 cent ofzo extra betalen. Dat jullie dat ook allemaal even weten![]()
Ik zou er graag 3 willen
ik kan uberhaupt die topcoat niet vinden op die site, ligt dat aan mij?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan die andere formaten en prijzen niet vinden.
TOP COAT 2.5 OZ is $ 2.39quote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik kan die andere formaten en prijzen niet vinden.
Nails --> Accessoriesquote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan uberhaupt die topcoat niet vinden op die site, ligt dat aan mij?
http://www.idonails.com/shop/product_info.php?cPath=26_99&products_id=1602quote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar zie ik enkel het grote flesje, niet het .5 flesje
Ik zie ook andere leuke dingen! Heb bubsel gDM'dquote:Op maandag 21 juni 2010 12:51 schreef Dzjonka het volgende:
Pssssst, mogen we ook andere dingen bestellen daar? Ik zie moodpolishes
Nee dat is waar..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Lijkt me niet de opzet, dat iedereen ook nog andere zooi gaat mee bestellenDan kun je net zo goed zelf bestellen... Ontopic: ik zou graag 2 flesjes bestellen
is dat de david ja?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
http://www.idonails.com/shop/product_info.php?cPath=26_99&products_id=1602
Ik heb de link van http://theedgeofsanity.org/?p=2654 gevolgdquote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat de david ja?
heel ander flesje, ik ben gewend dat die geen opdruk heeft.
en ben benieuwd of er ook andere spullies besteld gaan wroden![]()
wat gek, maar dat moet wel kloppen danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb de link van http://theedgeofsanity.org/?p=2654 gevolgd
vooral als er ook nog andere spullen bij komenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Diconnected het volgende:
Kunnen we niet gewoon tot zondag a.s. doen ofzo? Wat mirannie zegt idd, heb je straks een uberorder
aaah ok hahahaha vroeg me al af waaromquote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef Diconnected het volgende:
@miss-moana: David omdat de grote concurrerende topcoats oftewel de Goliaths alles ruleren qua topcoats, maar deze David toch de beste is
@moussy: Ja, heb je straks ook nog veel extra kosten enzo..
@ mirannie: Damn
ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je laktquote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah ok hahahaha vroeg me al af waarom
Maar even wat anders ik heb 3 flesjes besteld maar doe je er wel lang mee? door mijn SV ga ik ook redelijk snel...(vind ik). Want aan deze TP is niet zo heel makkelijk aan te komen aangezien er een groepsorder voor wordt gedaan
Ik heb David nu sinds januari ofzoiets ongeveer, en hij is nu voor 75% op.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah ok hahahaha vroeg me al af waarom
Maar even wat anders ik heb 3 flesjes besteld maar doe je er wel lang mee? door mijn SV ga ik ook redelijk snel...(vind ik). Want aan deze TP is niet zo heel makkelijk aan te komen aangezien er een groepsorder voor wordt gedaan
Holy shiet on a stieck!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja ik denk dat ik het maar opschuif naar deze zondag idd![]()
Met voor mezelf en de winkel erbij zit ik nu op 55
ooowww dan moet ik het wel reddenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb David nu sinds januari ofzoiets ongeveer, en hij is nu voor 75% op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |