quote:
Nou, dan wordt 'ie maar weer morele winnaarquote:
Cavendish lijkt me minder goed als vorig jaar, en doet idd teveel rare dingen.quote:Echt geen idee dit jaar. Cavendish doet nogal vreemd en rijdt sowieso niet al te best, bij Boonen en Freire is het afwachten wat er gaat gebeuren en Hushovd heeft misschien al 2 keer groen gewonnen, maar heeft me eigenlijk nog nooit kunnen imponeren (ja, veel overgave in overgangsritten, maar uiteindelijk heeft hij gewoon 2 keer met veel geluk die trui gewonnen)
Boonen is te weinig constant in de sprint. Volgens mij knijpt 'ie te snel in de remmen.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen is dit jaar net weer beter aan het sprinten dan vorig jaar. Natuurlijk krijgt hij het heel moeilijk tegen Cavendish, Petacchi en Freire, maar volgens mij is hij nog wel even snel als bijvoorbeeld Hushovd.
Dit kan ik enkel beamen, de twee grootste kanshebbers en afwachten wat Cavendish gaat doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:25 schreef DutchSL het volgende:
Tyler Farrar of Thor Hushovd.
De ritten waar het een sprint met uitgedund peloton wordt (Ardennenrit, kasseienrit, halfslachtige bergetappes) worden doorslaggevend.
Farrar komt natuurlijk ook goed de kasseitjes over.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef Beregd het volgende:
Farrar heeft zich idd de sterkste sprinter getoond dit seizoen, maar dat is zoals vorig jaar gezien geen garantie op de groene trui. Zeker in de kasseienrit kunnen hushovd en of boonen mss hun slag slaan voor de groene trui.
Ik vraag me ook af hoe lang Farrar nog de topvorm weet door te trekken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef Beregd het volgende:
Farrar heeft zich idd de sterkste sprinter getoond dit seizoen, maar dat is zoals vorig jaar gezien geen garantie op de groene trui. Zeker in de kasseienrit kunnen hushovd en of boonen mss hun slag slaan voor de groene trui.
Topsprinters gaan vaak lang mee in een seizoen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:03 schreef Leatherface het volgende:
Ik vraag me ook af hoe lang Farrar nog de topvorm weet door te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |