mooi, dan kan ik project afronden.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
Het is vandaag trouwens de langste dag van het jaar.
Nee homoquote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef Odin. het volgende:
26 uur ipv 24 ja?
Ik zit sinds vandaag naast een kankertrut die ik de hele dag moet bezig houden, dus vervelen doe ik me niet echtquote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moet nagellak meenemen naar je stage voor als je je aan het vervelen bent.
quote:De Noord-Koreaanse bevolking kan vandaag live genieten van de verrichtingen van de nationale voetbalploeg op het WK. De staatstelevisie van het communistische land heeft aangekondigd het duel met Portugal rechtstreeks uit te zenden. Dat is een unicum voor een interland die niet in Noord-Korea wordt gespeeld. De 2-1 nederlaag tegen Brazilië werd nog met vertraging uitgezonden.
Noord-Korea doet voor het eerst in 44 jaar mee aan het WK. In 1966 stalen de Aziaten de harten van de Engelse bevolking door de kwartfinale te bereiken. Daarin nam Noord-Korea brutaal een 3-0 voorsprong, maar mede dankzij vier doelpunten van Eusebio won Portugal toch nog met 5-3.
Ze kan zien dat je fokt?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag naast een kankertrut die ik de hele dag moet bezig houden, dus vervelen doe ik me niet echt.
Intense haat voor haar.
Ow, nee dat nietquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, nee dat niet. Maar ze zit schuin van me dus ik voel die vissen ogen de hele tijd mijn kant op priemen.
HAHAHA beter maak je sneaky foto'squote:Op maandag 21 juni 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, nee dat niet. Maar ze zit schuin van me dus ik voel die vissen ogen de hele tijd mijn kant op priemen.
Ik ga weer op Tae-Se bettenquote:
Hele week zit je nog vast aan haar??quote:Op maandag 21 juni 2010 11:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou haar echt kunnen neersteken. Gelukkig ben ik er nog maar een week.
Volgens mij is ze er alleen vandaag en woensdag. En vanaf volgende week full time. HAHA, iedereen al in tranen omdat ik wegga en zij voor mij in de plaats komt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hele week zit je nog vast aan haar??
Ah nee, iemand die "I'm dreaming of a new Jamaica, come to execute all the gays" zingt is natuurlijk wél welkom.quote:Beenie Man vervangt Snoop Dogg op Parkpop
ik hoorde wel dat hij in plaats van den haag in 2 andere plaatsen op gaat treden binnenkort. weet alleen niet meer waarquote:Op maandag 21 juni 2010 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
Fucking lame dat Snoop Dogg niet komt.
hahaquote:Op maandag 21 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is ze er alleen vandaag en woensdag. En vanaf volgende week full time. HAHA, iedereen al in tranen omdat ik wegga en zij voor mij in de plaats komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |