Nog steeds geen antwoord?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Welke boodschap is er dan in verwerkt?
Wij nemen zoveel woorden van het engels over.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
And why exactly do we use it here then? Shouldn't we be talking Dutch?
Ik ook, maar we zouden de twee talen wel apart moeten houden vind ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij nemen zoveel woorden van het engels over.
Ik vind het vaak taallverrijking, maar ik hou dan ook van engels.
What the fuck are al those haters doing in this fanthread? We don't want to hear GaGa 'sucks', neither how 'ugly' she is. Get lost.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:41 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik ook, maar we zouden de twee talen wel apart moeten houden vind ik.
Als je in het Engels schrijft, moet je natuurlijk ook gebruikmaken van de Engelse grammaticaregelsquote:Op zondag 25 juli 2010 14:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
What the fuck are al those haters doing in this fan thread? We don't want to hear GaGa 'sucks', neither how 'ugly' she is. Get lost.
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:21 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Mijn mening is dat GaGa niet mooi is, maar haar muziek soms wél leuk is. Dat mag ik hier toch wel posten?![]()
Je hebt ooit gepost "Zij bepaald niet wat ze draagt maar haus of gaga doet dat"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet?
Edit: En ze is trouwens ook nog volledig naakt op TV/foto's geweest.
Want je mag niet discussiëren?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.
Ik heb een keer gezegd dat ze zelf dingen ontwerpt en maakt met Haus of GaGa. Ik weet alleen niet meer tegen wie, tegen jou dus blijkbaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:26 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Je hebt ooit gepost "Zij bepaald niet wat ze draagt maar haus of gaga doet dat"
Haar hoer noemen valt niet onder mijn begrip van discussiëren.quote:
Want je mag niet discussiëren?
Tja...quote:
Ik denk dat je een beetje in de war bent, ik heb namelijk nooit gezegd dat Lady GaGa een inhoudsloze doos is (wel een goeie trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, wel als je het op zo een manier zegt. Maar om haar een hoer en inhoudsloze doos etc. te noemen, hoort niet in een fantopic.
Ik weet dat jij niet degene was die het zei.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje in de war bent, ik heb namelijk nooit gezegd dat Lady GaGa een inhoudsloze doos is (wel een goeie trouwens) en heb het woord hoer al helemaal niet in mijn mond (in dit geval vingers) genomen
o..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet dat jij niet degene was die het zei.Maar jij ging in op mijn post over wat alle 'haters' in dit topic doen.
oh..oh..aoh, ah oh ih oh!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
o..
Nou, ik ben daar niet een van. Laten we samen lachen en plezier maken![]()
Pa-pa-pa-pokerface pa-pa-pokerface
Ik wil wel, ken alleen niemand die mee wilt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:56 schreef Red---One het volgende:
wie behalve ik gaat ook naar concert in november??
Ik denk ook niet dat Gaga dat soort dingen ontkent. Iedereen laat zich inspireren door anderen, Murphy zal het ook wel weer ergens vandaan hebben, Madonna ook, Bowie ook. Zoals je zelf al zegt, Gaga onderscheid zich van andere door fucking goed te kunnen zingen en ook nog instrumenten te bespelen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Lady Gaga ook tof, maar haar looks enzo is gewoon ordinair jatwerk. Van bijvoorbeeld Róisín Murphy. Verder borduurt ze voornamelijk voort op de mensen waarmee Madonna heeft samengewerkt. Ik noem een Jonas Åkerlund en Stephen Klein. Ik vind het allemaal niet echt orgineel. Dat zijn voor de minpunten. De pluspunten zijn dat ze in tegenstelling tot Madonna wel waanzinnig goed kan zingen. En dat ze ontzettend muzikaal is.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:I need m-m-m-more, to feed my pop heart
Give me more!
I want: The future, GaGa, Fashion, T-t-technology, Dance, New York, Music, Pop Culture!
I want The Fame
I can hear you! Can you hear me?
The revolution is coming
And I want
W-w-we want, you deserve. The future
My name is Lady GaGa and this is my Haus!
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek isquote:Op zondag 25 juli 2010 15:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Gaga dat soort dingen ontkent. Iedereen laat zich inspireren door anderen, Murphy zal het ook wel weer ergens vandaan hebben, Madonna ook, Bowie ook. Zoals je zelf al zegt, Gaga onderscheid zich van andere door fucking goed te kunnen zingen en ook nog instrumenten te bespelen.
Kun jij de posts niet deleten van falers die in dit topic de sfeer expres lopen te verzieken? Ik en vele anderen met mij irriteren ons hier mateloos aan...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek is.
Lady Gagy is zelf heel duidelijk door wie ze geïnspireerd is ja.
Ik ben een grote fan en ontken het niet, maar er zijn er veel die het idd wel doen. Die kennen misschien ook niet genoeg andere oudere artiesten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de Gaga fans die het ontkennen. Alsof het allemaal uniek is.
Lady Gagy is zelf heel duidelijk door wie ze geïnspireerd is ja.
Jij ook al dat probleem..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:09 schreef Floor-Sofie het volgende:
die plaatjes met vergelijking zijn al zo vaak gepost..
Ik wil graag naar het concert, maar ken dus niemand die haar ook leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |