Youre welcomequote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:26 schreef Lesl het volgende:
[..]
Snelle reactie \ó/
Zie net dat er een New Yorker in Ede is. Thanks a bunch!
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoer![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je denkt er veel te makkelijk over.
Achter dat soort zaken zit wel degelijk een boodschap. Als je dusdanig in de spotlights staat en je clips en muziek een dusdanig bereik hebben dan is het eigenlijk onmogelijk dat daar door deze of gene geen boodschap in is verwerkt.
Dat lijkt me echt heel sterk.
Dat voorbeeldfunctie is echt totale onzin. Omdat er domme wijven zijn die alles nadoen wat ze op internet en tv zien, mag zij zich niet kleden en gedragen zoals ze zelf wilt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:46 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus ze weet dit allemaal en toch kleed ze zich zo? Ze heeft een "voorbeeld functie"...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat voorbeeldfunctie is echt totale onzin. Omdat er domme wijven zijn die alles nadoen wat ze op internet en tv zien, mag zij zich niet kleden en gedragen zoals ze zelf wilt?
Nee, dat zei ik niet?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
en zei jij ook niet dat haus of gaga bepaalde wat ze draagt![]()
Welke boodschap is er dan in verwerkt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je denkt er veel te makkelijk over.
Achter dat soort zaken zit wel degelijk een boodschap. Als je dusdanig in de spotlights staat en je clips en muziek een dusdanig bereik hebben dan is het eigenlijk onmogelijk dat daar door deze of gene geen boodschap in is verwerkt.
Dat lijkt me echt heel sterk.
Ze is en businessvrouw en weet wat scoort. En het werkt, ze is erg succesvol.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:35 schreef Majkool het volgende:
[..]
Als jij allereerst de achterliggende gedachte uit kan leggen?![]()
Wat is een 'hater'?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waar komen alle haters opeens vandaan? Dit is een fantopic. Wij willen hier niet horen hoe kut je haar vindt, et cetera.
Mensen als:quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Wat is een 'hater'?![]()
Ik heb niks tegen Stefani Germanotta, vond haar alleen in haar vroegere jaren wel een beetje mooi. Nu niet meer. Haar muziek is ook wel grappig.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerOf wat is de achterliggende gedacht van:
Let's have some fun,
This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Inspiratieloze, inhoudsloze bagger.
Hoezo? Het hoort erbij. Helemaal iemand die popmuziek maakt moet het vaak ook van het uiterlijk hebben. Het moet wel prettig blijven om naar te kijken, zegmaar. En popmuziek heeft een sexy imago.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:06 schreef Red---One het volgende:
ik vind haar nog steeds knap![]()
![]()
![]()
![]()
maar waar ik een hekel aan heb is als mensen artiesten gaan beoordelen op uiterlijk
Net als toen Susan Boyle auditie ging doen bij British got talent,,
anyway
-------------------------------------------------------------------
ik heb staplaatsen kaartjes :p voor gaga's concert op november 29 + 30 iemand een tip waar je het beste kan staan ?
Ik weet wel wat jij bedoelt met 'hater', maar vind het gewoon een dom niet-bestaand woord.quote:
Het is dan ook geen nederlands, maar engels.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:17 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij bedoelt met 'hater', maar vind het gewoon een dom niet-bestaand woord.
Ineens duikt overal op internet dat woord op.. 'hater'. Het zal heus een bestaand woord zijn, maar het wordt ineens gebruikt door iedereen, net als 'Beter ga je dit of dat...'. Het is gewoon geen mooi Nederlands.
And why exactly do we use it here then? Shouldn't we be talking Dutch?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is dan ook geen nederlands, maar engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |