Die vrouw zou eigenlijk al volstaan. Bietje respect mag wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Majkool het volgende:
[..]
Kan momenteel geen betere metafoor verzinnen...
Opkankeren uit dit topic, dank je wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerOf wat is de achterliggende gedacht van:
Let's have some fun,
This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Inspiratieloze, inhoudsloze bagger.
Als jij allereerst de achterliggende gedachte uit kan leggen?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Opkankeren uit dit topic, dank je wel.
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
Lady Gaga is zo vroeg in haar carrière al een legende !!!!!
zwaar oneensquote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:14 schreef Red----One het volgende:
quote:
Wat is er verfrissend en vernieuwend aan dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:09 schreef Prego het volgende:
[..]
zwaar oneens
ze is wat verfrissend en vernieuwend in tegenstelling tot wat je doorgaans ziet maar daar houdt het voor mij mee op.
Hey, ik kan je avatar eindelijk zien!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb ook een GaGashirt.
Deze is ook awesome.
Al een tijdje, ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:14 schreef Lesl het volgende:
[..]
Hey, ik kan je avatar eindelijk zien!
Overigens, waar heb jij je Gagashirt vandaan? Ik wil er wellicht een bestellen, maar liever gewoon van een echte kledingsite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Al een tijdje, ja.
Uit Praag.Snelle reactie \ó/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie net dat er een New Yorker in Ede is. Thanks a bunch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |