bij dr eerste album ''The Fame'' zag er dagelijks zo uit, met dat witte haar en zo,quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:54 schreef Echtjammer het volgende:
De Media/Agentschappen/Studios maken haar kapot denk ik persoonlijk.
Overal is ze zo stoned en raar gekleed, maar hier gewoon zo netjes en lekker:
[..]
Ze kan niet minder kleding gaan dragen of ze moet naaktquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:19 schreef Red----One het volgende:
[..]
bij dr eerste album ''The Fame'' zag er dagelijks zo uit, met dat witte haar en zo,
toen kwam The Fame Monster en is ze veranderd
bij de 3e album zal ze heus wel oook drastisch van uiterlijk veranderen
kleding stijl blijft het zelfde: WEININGquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ze kan niet minder kleding gaan dragen of ze moet naakt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:38 schreef Red----One het volgende:
[..]
kleding stijl blijft het zelfde: WEINING
ik denk dat ze weer iets met dr haar en make up gaat doen en misschien gewicht,, misschien krijgen voor een jaartje Fat Gaga
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GHB2SNORQ Lady Gaga niet meer vrijgezel
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:09 schreef EllaN het volgende:
Ik zoek een cover van Lady Gaga's Just Dance. Ik hoorde vandaag (volgens mij op rtl 4..) een soort gesproken versie van Just Dance.
Alleen youtube geeft alleen malloten tot nu toe, dus ik hoop dat een van jullie weet van wie de cover is.
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom Lady Gaga militarisme met sex en verkrachting combineert?
Iemand enig idee wat de achterliggende gedachte achter de videoclip is?
Hoer ja?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:10 schreef Majkool het volgende:
[..]
Alsof ergens een boodschap achter zit bij die hoerOf wat is de achterliggende gedacht van:
Let's have some fun,
This beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick
Inspiratieloze, inhoudsloze bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |